شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
×

با وجود کم پشتی ریش خوش تیپ باشید

کم پشتی ریش

 

ریش جایگاه خود را در جدول بالا مد از دست داده است، اما مردانی که کچلی موضعی ریش دارند، هنوز با حسرت به آینه آرایشگاه نگاه میکنند. در این مقاله سعی داریم چند روش بگیم تا بتونیم ریش کم پشت خود را درست کنیم، پس با کارشناسان چی بپوشم همراه باشید.

چگونه ریش کم پشت خود را درست کنیم؟

درسته که به گفته بیشتر افراد پر ریش، این یک نکته اذیت کننده هست که باید صبح یا شب ریش خودشون رو بتراشند تا شبیه سربازای دوران هخامنشی نشن ولی از دید افراد با ریش کچل این یک موهبت بوده که ازش صلب شده اند. اگرچه می تونید با پیوند ریش ( این چیز وجود داره ولی تصاویرش تو گوگل اصلا قشنگ نیست) به ریش رویایی خودتون برسید ولی یکم صبر کنید، چون می تونید با یکم اصلاح هوشمندانه ریش خوش فرمی داشته باشید.
اجازه دهید رشد کند
در ابتدا ممکن هستش که شخصی شوید که دوستاش به شوخی روی ریشش چسب چسبونده باشن و در آورده باشن. اما وقتی که از این وضعیت فارغ شدید، به سطح ریش ماهیگیر ها می رسید و نقاط پر تر، نقاط خالی تر رو پر می کنند. اما اگه بازم راضی نیستید بهتره یکم هوشمندانه تر کار کنید.


راهنمای انتخاب مدل ریش و سبیل مناسب با توجه به فرم صورت


 

خوب اصلاح کنید
بعضی قسمت ها رو بهتره کاملا بتراشید. مثلا بهتره از شر ریش های روی گونه و زیر گلوی خودتان راحت بشید. ولی به گفته برخی کارشناسان اگر ریش در ناحیه وسط و زیر گونه، بهتره با ریش تراش درچه پایین، اون قسمت رو بتراشید.جوری بزنید که تو عصر به سختی دیده بشن. حالا با ریش تراش شماره دو بقیه ریش رو بزنید. در این حالت نه اونقدر کوتاه هست که مردم فکر کنن شما درست اصلاح نکردید و نه اونقدر بلنده که کم پشت بودنش تو دید باشه.
کم پشتی ریش

یکم هنر به خرج بدید
اگر داشتن ریش پرپشت آرزوی دست نیافتنیه، بهتره به درست کردن تضاد رو بیارید. ریش ها معمولا درخطوط ریش و زیرگلوی شما مثل مزرعه رشد می کنند. کاری با این قسمت ها نداشته باشید بزارید همونجور رشد کنند. با اینکار شما قسمت های کم پشت تر رو محو و محوتر می کنید.
بهتره که از پایین همین قسمت ها، ریش های اضافی رو بریده تا لبه های تندی ایجاد کنید. قسمت های گلو و روی گونه رو شش تیغ کنید و با کمی هنر با ریش تراش آروم از بالا به پایین یک شیب ملایم به ریش هاتون بدید.

عصبانی نشید، منظم کار کنید
هنوز هم ریش شما باهاتون کنار نمیاد؟ یک تراش ظریف و حرفه ای می تونه از ریش شما رو که نا منظم رشد می کنه رو هم خوب نشون بده. بهتره برای اولین بار این کار رو به دست یک آرایشگر ماهر بسپارید ولی از دفعات بعد خودتون راحت متوجه می شوید که کدوم قسمت از ریشتون بیشتر رشد میکنه یا ضخامتش بیشتره و می تونید با اصلاح بیشتر آن نواحی یه نظم استثنایی به ریشتون بدید.

 

منبع:چی بپوشم

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 30, میانگین امتیاز: 3,53 از 5)
Loading...