سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
×

چگونه زنان را عاشق خود کنیم

۸ ویژگی مردان که زنان عاشق آن هستند

زن ها عاشق چه چیز در مردان هستند - چگونه زنان را عاشق خود کنیم

 

مردان دیداری هستند؛ برای همین است که همیشه می‌خواهند چراغ‌ها روشن باشد. علم این را اثبات کرده‌است، و به همین صورت، از این ادعا نیز حمایت می‌کند که زنان واقعا پیچیده هستند- چه تناقضی!

 

 

اما چیزی که زنان می‌خواهند واقعا روشن و آشکار است. برای بیشتر آنها ظاهر فیزیکی همه‌چیز نیست. زنان مردی می‌خواهند که سرشار از هوش باشد و کمی هم عاطفه‌ی عمیق داشته باشد.

شاید همیشه به داشتن همه‌ی این خصیصه‌ها تمایل نداشته‌باشید، یا حتی ندانید شامل چه چیزهایی است. برای همین ما چند خصیصه‌ی شخصیتی را گردآوری کرده‌ایم که زنان در اغلب شریک‌های عشقی جدی جست‌وجو می‌کنند. اکنون می‌توانید روی بهترین ویژگی‌تان تاکید کنیدو… می‌دانید، امتیاز بگیرید!

داشتن اعتماد به‌نفس و جهت در تصمیم‌گیری‌ها اغواکننده است. ما بیش‌تر دوست داریم با مردی بیرون برویم که می‌گوید”ساعت ۸ در یولیسس منتظرت هستم” نه آدمی که می‌پرسد”خوب، کجا باید بریم؟”

۱. استعداد

هوش فراتر از خواندن کتاب و فراست در کسب‌وکار است. مردی که در حرفه‌ی خود ماهر است، چه فروش املاک و مستغلات تجاری باشد چه ساختن نوشیدنی‌های ترکیبی، جذاب است. زنان فریفته‌ی چالش هستند، و مردی که آن‌قدر جاه‌طلب هست که خود را در هر سطحی به چالش بکشد، هم به ما فرصتی می‌دهد تا چیزی از او یاد بگیریم و هم انگیزه می‌دهد تا خودمان را به چالش بکشیم. این همیشه یک چراغ روشن است.

۲. کاریزما

بذله‌گویی و شوخ‌طبعی بخشی توصیف‌ناپذیر از خوشرویی هستند. مردی که می‌تواند به جوک‌هایی که خیلی بد تعریف کرده‌ایم و به خودش بخندد، کسی است که ما می‌خواهیم با او باشیم. یک شخصیت خوش‌برخورد در اتاق، فضا را صمیمی می‌کند و باعث می‌شود از این‌که خودمان هستیم احساس راحتی کنیم.

۳. تمامیت اخلاقی

آدم‌ها اختلاف نظر دارند و این اجتناب‌ناپذیر است، اما مردی که می‌تواند ذهنی باز داشته‌باشد، به اختلاف‌ها نطرها احترام بگذارد و برای بحث سازنده ارزش قائل باشد، به حدی از پختگی رسیده‌است که مد نظر زنان است. او درست را از غلط تشخیص می‌دهد، اما در عین حال درک می‌کند چیزی که از نظر او درست است، احتمال دارد از نظر فردی دیگر غلط باشد.

 

مدت زمان رابطه جنسی لذتبخش

 

۴. عواطف عمیق

گفت‌وگوی صادقانه که فراتر از مسائل سطحی است، خیلی مهم است. بیش‌تر زنان به مردانی جذب می‌شوند که می‌توانند گفت‌وگو را آغاز کنند؛ این کار سطحی از اعتماد را ایجاد می‌کند که مانند خیابانی دوطرفه خواهدبود.

۵. حضور

ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که فناوری، اتصالات را کوتاه کرده‌است، و این باعث می‌شود مدام چیزهایی وجود داشته‌باشد که حواس‌مان را پرت کند. بنابراین، فردی که بتوان فورا با او تماس گرفت بسیار قابل ستایش است. زنان به دنبال شنوده‌های باتوجه، و شریک‌های عشقی هستند که بتوانند ارتباط برقرار کنند و خودشان را با روش‌هایی فراتر کلمات ابراز کنند. توجه کردن به چیزهای ظاهرا بی‌اهمیتی که گفته‌ایم، غافل‌گیر کردن ما، یا فقط گوش سپردن به ما، گویای این است که شما می‌توانید دل ما را به‌دست بیاورید.

۶. قاطعیت و ناگهانی بودن، هر دو به یک اندازه

داشتن اعتماد به‌نفس و جهت در تصمیم‌گیری‌ها اغواکننده است. ما بیش‌تر دوست داریم با مردی بیرون برویم که می‌گوید”ساعت ۸ در یولیسس منتظرت هستم” نه آدمی که می‌پرسد”خوب، کجا باید بریم؟” ما می‌خواهیم با شما وقت بگذرانیم؛ مهم نیست کجا. اما، در عین حال باید انگیزه داشته‌باشیم. قاعده‌ی کلی: اگر می‌خواهید ما را به بیرون دعوت کنید، مستقیما این کار را بکنید. اگر مایل نباشیم، می‌گوییم نه؛ مقدمه‌چینی واقعا طاقت‌فرسا است. وقتی ما شما را به بیرون دعوت می‌کنیم، اگر ناگهان تاریخی را مشخص کنید که در آن برای هر چیزی آماده باشید، به همان اندازه جذاب است.

۷. قابل اتکا بودن

حتی اگر بچه نداشته‌باشید، یا قصد بچه‌دار شدن نداشته‌باشید، زنان به سمت مردانی کشیده می‌شوند که به خانواده گرایش دارند، مردانی که ثابت کرده‌اند برای خواهرزاده‌شان، کودک همسایه در خیابان، برادر، یا فرد جدید در محل کار الگویی قابل اتکا هستند. یک مرد قابل اتکا تعادل را رعایت می‌کند؛ می‌داند چگونه کار، دوستان، خانواده و یک رابطه را مدیریت و اولویت‌بندی کند.

۸. مهارت جنسی

وقتی صحبت از اتاق‌خواب می‌شود، از همه مهم‌تر می‌داند: لزوما به خاطر این‌که فقط او ارضا شده است کار او تمام شده‌است، رابطه جنسی تمام نشده‌است.

خودتان را آموزش دهید.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 68, میانگین امتیاز: 3,97 از 5)
Loading...