سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
×

چگونه خط چشم گربه ای بکشیم | آرایش چشم گربه ای

خط چشم گربه ای , آرایش چشم گربه ای

خط چشم گربه ای برای انواع مدل چشم 

خط چشم گربه ای تکنیکی است که باعث می‌شود افراد بسیاری در کشیدن آن احساس شکست کنند. این مدل خط چشم ، مقاومت شما را به چالش می‌کشد. البته هر مدل خط چشمی نیز برای همه مناسب نیست. راز این کار در چیست؟ در دانستن مدل چشمتان!

تمام چیزهایی که می‌خواهید، در پایین برایتان آورده‌ایم. اگر فکر می‌کنید خط چشم گربه ای برای شما مناسب نیست، دوباره فکر کنید!توجه داشته باشید:اینکه مدل چشم شما در چند دسته قرار بگیرد، اتفاق رایجی است. توصیه‌های ارائه شده را با یکدیگر ترکیب کنید تا خط چشم گربه‌ای که سفارشی و مناسب شماست را بیابید.

خط چشم گربه ای برای چشم‌های رو به پایین

001

خط چشم گربه‌ای برای این مدل چشم‌ها بسیار مناسب است. گرد شدن پلک بیرونی می‌تواند یک ظاهر رو به پایین ایجاد کند که تنها یک خط ضخیم و خشن به بالا بردن آن کمک می‌کند.

ترفند این است:

بجای پیروی از شکل چشمتان در کشیدن خط، نقطه‌ای ایده آل که می‌خواهید بال خط چشمتان تمام شود انتخاب کنید و آنرا به خط چشم بالاییتان متصل کنید و سپس آنرا به انتهای پلک پایینتان برسانید.

این، یک مدل ضخیم خط چشم گربه ایست که با ظاهر مثلثیش باعث میشود انتهای چشمتان رو به بالا بنظر برسد.

برای بالا بردن بیشتر گوشه‌ی چشمتان، از یک مداد چشم با رنگ گوشتی در گوشه‌های بیرونی چشم‌هایتان استفاده کنید تا تغییر رنگ را پنهان کنید.

 

خط چشم گربه ای برای چشم‌های رو به بالا

002

اشتباه کردن در این مدل چشم‌ها که خودشان دارای حالت گربه‌ای هستند بسیار سخت است!

وقتی چشم‌ها در انتهایشان به بالا متمایل می‌شوند، پلک پایینی بلندتر و طولانی‌تر از پلک بالا بنظر می‌رسد، و یک حالت چشم گربه‌ای ایجاد میکند که برای برقراری تعادل در شکل بسیار مناسب است.

خط چشم تان را نازک بکشید و حالت طبیعی چشمتان را دنبال کنید و در آخر چشمتان، آن را بالدار کنید.

 

خط چشم گربه ای برای پلک‌های افتاده

003

بنظر می‌رسد بی معنی باشد که تلاش کنید یک خط واضح بر روی پلک‌هایی که به صورت طبیعی پوشیده شده‌اند بکشید و کارتان را سخت کنید.

اما خوشبختانه، خط چشم گربه‌ای بر روی قسمت بیرونی چشم تمرکز دارد، که باید مرکز توجه شما نیز باشد. خط چشمتان را داخل خط مژه‌هایتان بکشید.

اما از اینکه آنرا به طرف بیرون و به سمت بالا ادامه دهید نترسید. یک خط چشم کامل، نقطه قوت ظاهر است، اما تمرکز اصلی بر روی لبه‌های بال است.

در کشیدن بال خط چشم آزادید آنرا هر چقدر که میخواهید ضخیم رسم کنید و سپس آنرا به انتهای پلک پایینیتان متصل کنید.

 

خط چشم گربه ای برای چشم‌های تک پلکی

004

چشم‌های تک پلکی، فقط یک پلک بالایی دارند که برعکس پلک‌هایی با چین و چروک هستند. یک خط چشم گربه‌ای اگر به درستی کشیده شود می‌تواند چشم‌های تک پلکی را به زیبایی و بصورتی چشمگیر بالا بکشد. بعلت مدل آویزانی که پوست پلک دارد، خط چشم باید بسیار ضخیم کشیده شود تا وقتی که چشم باز است، دیده شود. معمولا چشم‌های تک پلکی حالت رو به بالای زیبایی دارند که با اکثر روش‌های کشیدن خط چشم بالدار، منطبق است.

 

خط چشم گربه ای برای چشم‌های بیرون زده

005

با آرایش اشتباه، چشم‌های بزرگ و بیرون زده می‌توانند بسیار بزرگتر و برآمده تر بنظر برسند. این مدل چشم‌ها را با یک خط چشم گربه‌ای ضخیم متعادل کنید، و بدون ترس از کمی سایه بر روی پلک بالایی و پایینیتان استفاده کنید تا ظاهری دودی‌تر بدست آورید که حالت چشم شما را ملایم‌تر کرده و به شما چشم‌هایی حسادت برانگیز می‌دهد!

خط چشم گربه ای برای چشم‌های فرورفته

006

چشم‌ها با این مدل، ممکن است کمی کوچک بنظر برسند، اما این مسئله با سایه چشم حل میشود. خط چشم گربه‌ای تان را نازک نگه داشته و آنرا در امتداد مژه‌هایتان بکشید تا پلک بالاییتان پر بنظر برسد، و از یک سایه تیره‌تر زیر چشم‌هایتان استفاده کنید تا حدود پلک پایینیتان را مشخص کند و چشم را به تعادل برساند.

 

منبع:آلامتو

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 8, میانگین امتیاز: 4,50 از 5)
Loading...