جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
×

نقاشی های زیبا روی چوب های کوچک

نقاشی های زیبا روی چوب های کوچک

نقاشی های زیبا ی کیمرا واچنا روی چوب های کوچک

 

هنرمندان نقاش از هر چیز یه عنوان بوم نقاشی استفاده می کنند. در این مطلب نقاشی های زیبای کیمرا واچنا (Kimera Wachna) روی برش تنه درختان را خوهید دید.

 

جایی که من بزرگ شدم پر از درخت بود بنابراین میل عمیقی برای زندگی در محیط طبیعی در من وجود دارد. اما من سالها، ساعتهای طولانی در شهر پشت کامپیوتر می نشستم و کار می کردم و این با احساس درونی من در نتاقض بود. بنابراین پنج ماه پیش تصمیم گرفتم تغییر کنم!

شغلم را رها کردم و اکنون بیشتر زمانم را صرف نقاشی روی چوب های بازیافتی یا درختانی که به طور طبیعی افتاده اند می کنم. زمانی که هیچ شاخه ای در اطراف خانه ام پیدا نمی کنم میان همسایه ها و مردم به دنبال چوب می گردم. من عاشق کارهای کوچک هستم، آنها یک تجربه صمیمی بین من و طبیعت اطرافم ایجاد می کنند. من یاد گرفته ام که روند هنر را درک کنم و به تغییرات منحصر بفرد طبیعت عشق بورزم و برای افزایش زیبایی آن تلاش کنم نه برای وادار کردن آن به بیان مفاهیم خودم.”

آثار زیبای کیمرا واچنا ( Kimera Wachna ) را در ادامه مشاهده می کنید.

 

نقاشی های زیبا روی چوب های کوچک نقاشی های زیبا روی چوب های کوچک نقاشی های زیبا روی چوب های کوچک نقاشی های زیبا روی چوب های کوچک نقاشی های زیبا روی چوب های کوچک نقاشی های زیبا روی چوب های کوچک نقاشی های زیبا روی چوب های کوچک  نقاشی های کوچک بر روی چوب نقاشی های کوچک بر روی چوب نقاشی های کوچک بر روی چوب نقاشی های کوچک بر روی چوب نقاشی های کوچک بر روی چوب نقاشی های کوچک بر روی چوب نقاشی های کوچک بر روی چوب نقاشی های کوچک بر روی چوب نقاشی های کوچک بر روی چوب

 

منابع : بورد پاندا – لاپلاس

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 34, میانگین امتیاز: 4,24 از 5)
Loading...