سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
×

فال گروه خونی 🩸و طالع بینی ازدواج + شخصیت‌شناسی و خصوصیات افراد

بخشی از شخصیت شما در رگ‌هایتان جاریست آیا گروهای خونی🩸 می توانند باعث ایجاد یک خصوصیت یا عادت شخصی شوند؟ شاید بله…شاید هم نه…برای نزدیک شدن به صحت شخصیت شناسی با گروه خونی این مقاله را بخوانید. اما فراموش نکنید که اتکا به یک مقوله یا دلیل برای قضاوت در مورد اشخاص تنها نوعی ساده لوحی است.

شخصیت شناسی بر اساس گروه خونی افراد

فال گروه خونی و خصوصیات شخصیتی افراد

Blood Type Personality Compatibility

فال گروه خونی +O

بی پروا، با اراده، مغرور، بخشنده، اجتماعی، با انرژی، برونگرا، رک و صریح، واقع گرا، نمایشی، عمومی، مثبت، مستقل، ریسک پذیر، نا فرمان، بی اعتبار، لجوج و خودمحور. به آسانی دوست می شوند و با جریانات همراه شده و به فرصت ها چنگ می زنند. برای شروع یک پروژه یا شکار یک ایده و نظر صریح هستند. در فعالیت های سازمان یافته خوب عمل می کنند. در بعضی موارد چندان دقیق نیستند و احساسات زیاد و قوی از خود نشان می دهند. ممکن است به سرعت مخالفت عمیق خود را با یک نظر بیان کنند اما معمولا این مخالفت پایدار نیست. کارگشایانی سنتی، محرک و کمی لاف زن هستند. حدود ۳۸% مردم جهان دارای گروه خونی +O و ۶% دارای گروه خونی -O هستند

احساسات خود را خیلی نشان می دهند اما در برخورد با دیگر گروهای خونی این بیان اظهارات متغیر است. نوعی ظرافت ذاتی و فطری دارند. شخصیت های اجتماعی و پر زرق و برق هستند میتوانند در حوادث و بحران ها سازگاری خوبی داشته باشند. لغات و کلمات به آسانی به سراغ آنها می آیند. خجالتی نیستند و رک و صریح احساسات درونیشان را فاش می کنند. جاه طلب اند اما گاهی با جزییات سرگرم می شوند. علاقمند به حفظ روابط هستند و خودشان در این زمینه تلاش می کنند.

فال گروه خونی +A

مطیع و آرام، دقیق، دلسوز و غمخوار، فداکار، مودب، درستکار، وفادار، احساساتی، درونگرا و کمی دستپاچه. حتی در مواقع آشوب و غضب آرام و خونسرد هستند. نسبت به نظرات عمومی حساس اند. اغلب درون گرا هستند در برخورد با دیگران خجالتی و کمرو هستند یا حتی مریض به نظر می رسند کمی بدبین هستند. برای روابط ارزش قائل بوده و نسبت به دیگران وفادارند. نسبت به تغییرات تردید دارند. دوست داران طبیعت و گریزان از جمعیت و شلوغی هستند. به یک مکان شخصی یا پناهگاه امن و مخفی برای خود نیازمندند. عموما دو دل و غیر قاطع اند. برای حضور در کارهای تیمی آماده هستند مخصوصا وقتی دستوری به آنها داده شود. علاقه مند به ایجاد رابطه نیستند و تلاش چندانی هم برای اینکار نمی کنند. حدود ۳۴% ازمردم دارای گروه خونی +A هستند و ۶% دارای گروه خونی  -A هستند

فال گروه خونی +B

بشاش و خوشرو، خوش بین، فعال، حساس، مهربان، فراموش کار، آشفته، درهم و سازمان نیافته، پر سروصدا، خودپسند و خودبین، پرانرژی و جدی در راه رسیدن به هدف، معمولا جزو بهترین افراد تیم می شوند و افراد تک رویی هستند. اغلب کارها را با روش‌های خودشان انجام می دهند و خودکفا هستند. شخصیت‌های ماجراجو و دلیر، علاقه‌مند به داشتن یک راه مشخص و مخصوص، موجوداتی اجتماعی و علاقه‌مند به مهمان داری هستند. علاقه به حفظ روابط هستند و خودشان در این زمینه تلاش می کنند. حدود ۹% از مردم جهان دارای گروه خونی  +B هستند و ۲۵% هم دارای گروه خونی -B هستند.

فال گروه خونی +AB

اجتماعی، سخت گیر نیستند، غمخوار و دلسوز، دیپلماتیک، اهل گشت و گذار، خلاق، غیر قابل پیش بینی، هنرمند، انعطاف پذیر، ترشرو و درخود! مخلوطی از تضادها، خجالتی در مقابل بعضی ها، بی باک و گستاخ با بعضی دیگر، برونگرا و درونگرا، گاهی غیر قابل پیش بینی است و گاهی ظاهرا بسیار آرام و خونسرد به نظر می رسند. قدرت خلاقه زیادی دارند، توانا در پیدا کردن مشکلات و دور زدن آنها، علاقه مند به محیط شهری، به آسانی خسته می شوند. به نظر می رسد که هر کاری که انجام می دهند از روی اجبار است. هرگز کاری را برای قدردانی انجام نمی دهند. اسرار آمیز بنظر می رسند. در فعالیتهای اجتماعی می توانند هماهنگ ظاهر شوند. علاقه مند به ایجاد رابطه نیستند و تلاش چندانی هم برای این کار نمی کنند. حدود ۴% مردم دارای گروه خونی   +AB  دارند  و ۱% هم گروه خونی  -AB هستند.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 197, میانگین امتیاز: 4,05 از 5)
Loading...