جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
×

عکس تندر ۹۰ پلاس و ویژگی های جدید و زمان عرضه

منتظر ظاهر جدید تندر ۹۰ باشید

عکس تندر 90 پلاس جدید
صبح دیروز در غرفه ایران خودرو در نمایشگاه خودرو اصفهان از فیس لیفت تندر ۹۰ رونمایی شد ولی می‌دانید تندر ۹۰ جدید چه تفاوتی با مدل‌ سابقش دارد؟
آقای پیمان کارگر، مدیرعامل رنوپارس، خبر آمدن فیس لیفت تندر ۹۰ ایران خودرو ( تندر ۹۰ پلاس )  را تا پایان سال جاری تائید کرد. به موازات تولید این رنو در ایران خودرو، قرار است رنو ساندرو استپ وی نیز در پارس خودرو تولید شود.تندر ۹۰ پلاس
 ویژگی های جدید تندر 90 پلاس ایران خودرو

آقای کارگرهمچنین تاکید کرد که عرضه سه محصول دیگر شامل رنو داستر جدید، رنو سیمبل جدید و رنو کوئید نیز از اولویت های مهم رنو در بازار ایران است. در صورت قطعی شدن این سه خودرو می توان انتظار صادرات دو محصول رنو سیمبل جدید و رنو کوئید را هم داشت. مدیرعامل رنوپارس، که مهمان جمع قطعه سازان داخلی بود، با اشاره به روند سریع افزایش تولید محصولات موجود در سایت های ایران خودرو و پارس خودرو گفت: «در صورت ورود قطعه سازان ایرانی به زنجیره تامین جهانی رنو – نیسان، تعهد به تحویل به موقع قطعات برای تولید خودرو جزء اولین الزامات قطعه سازان خواهد بود.»

 عکس نمای داخلی تندر 90 پلاس جدید

رنو لوگان، که در کشور ما با نام تندر ۹۰ مطرح است، یک خودرو خانوادگی و جمع­ و جور است که رنو و زیرمجموعه رومانیایی آن، داچیا، مشترکا تولیدش می‌کنند. درواقع این خودرو با نام‌های مختلفی در سراسر جهان شناخته می‌شود، مانند داچیا لوگان، نیسان آپریو، ماهیندرا وریتو، نیسان NP200 و لادا لارگوس.

 ظاهر جدید تند 90 رنو لوگان

رنو لوگان از زمان معرفی‌اش در سال ۲۰۰۴، دو نسل مختلف را پشت‌سر گذاشته است و نسل دوم آن، که از سال ۲۰۱۲ ارائه شده، در حال حاضر بر پلت­فرم M0 داچیا و در خطوط تولید کشورهایی همچون رومانی، ترکیه، روسیه و برزیل مستقر است در حالیکه تولید نسل اول آن هنوز هم در کشورهای روسیه، ایران و آفریقای جنوبی ادامه دارد.

 ظاهر زیبای تندر 90 پلاس

فیس‌لیفت تندر ۹۰ مدلی است که در سال ۲۰۰۹ میلادی و با هدف بهبود ظاهر ارزان‌قیمت آن عرضه شد. طراحی جدید آن شباهت‌های زیادی به ساندرو هاچ‌بک دارد ولی درعین حال در چراغ‌های جلو، سپرها و جلوپنجره متفاوت است. در زیر پوسته جدید فیس‌لیفت تندر۹۰ شرایط مکانیکی تغییر نکرده است و همان پیشرانه K4M در قلب این فرانسوی پیر می‌تپد!

صبح دیروز در سیزدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان، فیس‌لیفتن تندر۹۰ رونمایی شد تا با افزایش چندمیلیون تومانی نسبت به تندرهای معمولی بزودی وارد بازار کشورمان شود.

فیس‌لیفت تندر همچون فیس‌لیفت دنا، که با نام دنا پلاس راهی بازار می‌شود، پسوند پلاس دارد و قرار است با نام تندر ۹۰ پلاس بدست مشتریان ایران خودرو برسد. تندر پلاس در ویژگی‌های زیر با تندرهای معمولی متفاوت است:

ویژگی های تندر ۹۰ پلاس

  •     هندزفری
  •     تغییر درب صندوق
  •     سپر جدید و همرنگ بدنه
  •     دکمه‌های چندکاره روی فرمان
  •     فرمان جدید با قابلیت تنظیم ارتفاع
  •     آینه‌های جانبی جدید و همرنگ بدنه
  •     جلوپنجره و چراغ‌های جدید جلو و عقب
  •     تریم جدید درب‌ها، تغییر کنسول، تریم مشکی کابین
  •     سه پشت‌سری در ردیف عقب، روکش جدید صندلی‌ها
این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 17, میانگین امتیاز: 4,53 از 5)
Loading...