سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
×

از عادت بد متولدین هر ماه خبردار شوید؛ عشقتان دوست ندارد بدانید

همانطور که می دانید هیچ فردی کامل نیست. اگر چه متولدین ماههای مختلف خصوصیات خوب زیادی دارند اما در کنار همه آنها، عادات بدی نیز دارند که در اینجا به بارزترین شان اشاره کرده ایم. اگر شما هم دوست دارید عادت بد متولدین هر ماه را بدانید، با ما همراه باشید.

عادات بد متولدین فروردین ماه

فروردینی ها افراد مستقلی هستند و دوست دارند که مدام از خود و توانایی هایشان حرف بزنند. آنها منم منم های زیادی دارند که گاهی غیر قابل تحمل است. البته این واقعا اشتباه آنها نیست، آنها دوست دارند که آنچه در سرشان می گذرد را بیان کنند تا دیگران بشنوند و به وقت اش آنها را به افرادی دیگری انتقال دهند. فروردینی ها دوست دارند که مورد ستایش دیگران قرار گیرند.

عادات بد متولدین اردیبهشت ماه

افرادی که در این ماه به دنیا آمده اند، افراد تنبل و بی انگیزه ای هستند که دوست دارند مدام روی کاناپه یا تخت شان دراز بکشند و استراحت کنند. اردیبهشتی ها همچنین یکی از لجبازترین افراد هستند که حتی دوست ندارند خودشان را تغییر دهند.

عادات بد متولدین خرداد ماه

بدترین عادت خردادی ها این است که نمی توان خیلی روی حرف شان حساب کرد. در واقع آنها غیر قابل پیش بینی هستند. آنها برای کارهایشان برنامه می چینند اما در لحظه آخر تمام شان را کنسل می کنند. بنابراین خیلی نمی توان به آنها اعتماد کرد.

عادات بد متولدین تیر ماه

متولدین ماه تیر افراد احساساتی هستند، به همین دلیل تمام کارهایشان را محتاطانه انجام می دهند، از خرید لباس گرفته تا شروع کاری جدید. آنها همیشه به فردی در کنارشان احتیاج دارند تا مراقب شان باشد و امنیت کارشان را تضمین کند. آنها این نکته را نادیده می گیرند که بسیار باهوشند و می توانند به تنهایی نیز تصمیم بگیرند، فقط کافی است کمی اعتماد به نفس خود را بالا ببرند.

عادات بد متولدین مرداد ماه

مردادی ها شخصیت قدرتمندی دارند و مدام نظراتی که در سر دارند را با دیگران به اشتراک می گذارند، اما بدترین عادت شان جلب توجه است. به عنوان مثال آنها با صدای بلند در مکان های عمومی مانند رستوران یا کتابخانه می خندند که اصلا خوشایند نیست.

عادات بد متولدین شهریور ماه

به نظر شما عات بد شهریوری ها چیست؟ آنها کمالگرا هستند. متولدین این ماه دوست دارند که کامل ترین باشند. اگر کاری را آغاز کنند، تمام تلاش شان را می کنند تا آن را به بهترین نحو ممکن به اتمام رسانند، به همین دلیل مدام با دوستان و خانواده یا حتی شریک زندگی شان درگیری دارند. این افراد دیگران را به دلیل بی توجهی سرزنش می کنند. در یک جمله شهریوری ها افراد پرتوقعی هستند.

عادات بد متولدین مهر ماه

همانطور که از نامش پیداست، مهری ها افراد با مهر و محبتی هستند، اگر چه گاهی بداخلاق می شوند. از عادات بد آنها می توان به روابط اجتماعی بیش از حدشان اشاره کرد. آنها به هر جایی که قدم می گذارند، دوستان جدیدی پیدا می کنند و حتی با افرادی که اصلا نمی شناسند، سر صحبت را باز می کنند. بدتر از آن تمام روز را در مورد زندگی دوستان شان صحبت خواهد کرد که اصلا برای دیگران جذاب نیست.

عادات بد متولدین آبان ماه

آبانی ها افراد رکی هستند. اگر در جمع کسی اشتباهی را مرتکب شود، برای اصلاح آن درنگ نمی کنند. اگر چه آنها بی ادب نیستند اما نمی توانند اشتباهات دیگران را بپذیرند. پس موقع صحبت کردن با یک آبانی، مراقب باشید.

عادات بد متولدین آذر ماه

متولدین آذر را می توان فیلسوف نامید. آنها دوست دارند که مدام از ذهن شان کار بکشند و در فضاهای مختلف کشف و اکتشاف کنند. آذری ها از بحث کردن لذت می برند، به همین دلیل شاید که از همنشینی زیاد با آنها لذت کافی را نبرید.

عادات بد متولدین دی ماه

از آنجا که متولدین ماه دی افراد با دانشی هستند، مدام دیگران را به دلیل کمبود اطلاعات سرزنش می کنند. این افراد از نظر دیگران افراد بی ادبی هستند که فقط خودشان را می بینند. در بحث های گروهی، اگر حرف شان را متوجه نشوید یا آنطور که آنها انتظار دارند رفتار نکنید، عصبانیت آنها را بر خواهید انگیخت.

عادات بد متولدین بهمن ماه

بهمنی ها افراد منحصر بفردی هستند اما از آنجا که هر کسی کامل نیست، آنها نیز رفتارهای بد خود را دارند. شاید بتوان گفت که بدترین عادت آنها این است که نمی توانند از دنیای خیالی خود بیرون آیند. آنها به شدت خیالپردازند به حدی که به دنیای واقعی توجه زیادی نمی کنند و همین موضوع موجب ناراحتی و عصابیت اطرافیان شان می شود.

عادات بد متولدین اسفند ماه

اسفندی ها یکی از صادق ترین، خاکی ترین و مورد اعتمادترین افراد می باشند. آنها در پیدا کردن دوست مهارت بالایی دارند اما اشکال آنها این است که نمی توانند زمان شان را به خوبی برنامه ریزی کنند. به بیان دیگر، آنها همیشه زمان کم می آورند. اگر با اسفند ماهی ها قرار ملاقات دارید، مطمئن باشید که دیر به سر قرار می رسند.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 506, میانگین امتیاز: 4,32 از 5)
Loading...