جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
×

سلفی چهره ها در دنیای مجازی ۸

 

عکس های سلفی چهره های ایرانی در شبکه های اجتماعی

 

در روزگاری که جامعه مجازی و شبکه های اجتماعی یکی از ارکان اصلی ارتباط افراد با یکدیگر شده است، ستارگان و چهره های هر جامعه ای نیز این صفحات را برای ارتباط بهتر با طرفداران خود و مردم انتخاب کرده اند.

چهره های جامعه ما نیز از این قضیه مستثنی نیستند و بسیاری از ستارگان سینما، موسیقی، ورزش، سیاست و … ما با داشتن یک یا چند صفحه در شبکه های اجتماعی مختلف قصد در ارتباط مستمر و دوطرفه با مردم دارند.

در این سری مطالب گزیده ای از فعالیت چهره های ایرانی در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، فیسبوک، توئیتر و … را مشاهده می فرمائید.

 

******

عکس یادگاری گوهر خیراندیش و بهنوش بختیاری در حاشیه یک مراسم.

اخبار,اخبار فرهنگی ,چهره ها در شبکه‌های اجتماعی

 

سپیده خداوردی در کنار همسر محترم. سپیده خانم همیشه نقش های متفاوت در سریال ها و فیلم های سینمایی متفاوت را بر عهده میگیرد و اکثر نقش هایشان یک تم محلی و لهجه ای خاص دارد. که این لهجه در سریال آوای باران برای او جنجال ساز هم شد، چون لهجه اش معلوم نبود برای کجا بود! تلفیقی از مشهد و یزد با پس زمینه آذری! به همین دلیل اعتراض هایی از استان های مختلف کسورمان به دنبال داشت که سپیده خانم در واکنش به اعتراضات گفت لهجه ام برای هیچ جایی از کشور نیست! لهجه ام مادر زادی همین بود! تورو خدا بیخیال شوید!

سلفی چهره های مشهور -سلفی ستاره ها

 

کلوز آپ سحر جعفری جوزانی. همانطور که میبینید سحر خانم گوشش را قفل کرده تا حرف هایی که از آن یکی گوش وارد میشود از این یکی گوش خارج نشود!

اخبار,اخبار فرهنگی ,چهره ها در شبکه‌های اجتماعی

 

آنا نعمتی در نمایشگاه عرضه محصولات و میوه های پاییزی!

سلفی چهره های مشهور -سلفی ستاره ها

 

مجید یاسر، مهران غفوریان و شهرام قائدی. بهت مهران عکس را بامزه تر کرده است.

اخبار,اخبار فرهنگی ,چهره ها در شبکه‌های اجتماعی

 

خدارا شکر بالاخره دوستان توصیه های ایمنی‌مان را جدی گرفتند. ترانه علیدوستی با انتشار این سلفی از خود و دخترش اعلام کرد که این عکس در توقف کامل گرفته شده است، نه در حین گذر از پیچ های جاده چالوس! توصیف او از دخترش هم که در صندلی پشت نشسته، جالب است: “محموله گران بهای مامان!”

اخبار,اخبار فرهنگی ,چهره ها در شبکه‌های اجتماعی

 

احتمالاً این روز ها در کوچه و خیابان پسرانی با ریش های بلند و نامرتب به چشمتان خورده اند. شاید باورتان نشود ولی طبق تحقیقات ما این مدل ظاهر و ریش که به «ریش داعشی» معروف شده، الان در جامعه مان مُد شده است و به زودی شمار زیادی از این دوستان را در سطح شهر خواهید دید! همانطور که میبینید امیر عابدزاده هم ریش داعشی گذاشته است.
بله درست شنیدید، ریش داعشی!

اخبار,اخبار فرهنگی ,چهره ها در شبکه‌های اجتماعی

 

لیلا بلوکات به Cattedrale di Santa Maria del Fiore رسیده است! از اسم عجیب غریبش مشخص است که احتمالا یک روستا در جنوب شرقی اروپا یا یکی از شهرستان های مجمع‌الجزایر فارو در کنار تنگه جبل الطارق است! والا مکان های معروف و دیدنی اروپا تمام شده و حالا نوبت رسیده به این جور جاها! البته لیلا خانم در حال کشف دیدنی های جدید است تا به صنعت توریسم بین الملل معرفی کند.

سلفی چهره های مشهور -سلفی ستاره ها

 

بهنوش بختیاری با انتشار این عکس از گذشته های خود، از اینکه بینی خود را عمل کرده است ابراز ندامت کرد. در اینکه بهنوش خانم آن موقع اعتماد به نفس الآن را نداشت شکی نیست، فقط امیدواریم چندین سال دیگر باز همین جمله را نگوید! یک نکته دیگر این که بهنوش خانم درست است بینی تان در این عکس اورجینال بوده ولی فتوشاپ و روتوش آن موقع ها هم خیلی کارایی داشت.

اخبار,اخبار فرهنگی ,چهره ها در شبکه‌های اجتماعی

 

علیرضا دبیر پس از گرفتن رای اعتماد در کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر، با این پست حسابی به هم حزبی های خود مخصوصا حبیب کاشانی نان قرض داد. در این بین هشتگ عجیب #باراعتماد هم کلی ذهن ما را مشغول کرده است! یعنی در کره خاکی چند فارسی زبان پیدا میشود که در اینستاگرام کلمه «باراعتماد» را جستجو کند که شما هشتگ کرده ای علیرضا جان؟! اصلاً اعتماد که بار و سنگینی ای ندارد، مسئولیت دارد که باید به آن پایبند بود. حالا با هشتگ های #امروز #رفیق #دنیا کاری نداریم!

سلفی چهره های مشهور -سلفی ستاره ها

 

مشخص نیست این عکس مربوط به کدام مراسم است ولی هرچه هست کاملا معلوم است خسته کننده و حوصله سر بر بوده است. سعید راد که دارد به جوانی هایش در پامنار و کوچه در دار فکر می‌کند، عبدالله اسکندری دارد همردیفی هایش را می‌شمارد، مسعود جعفری جوزانی سرگرمی ای جز ناخن جویدن پیدا نکرده است! آن پشت مرجانه گلچین دارد خود را با جوک های جدید وایبری آپدیت میکند، مجید مظفری هم ساعت دیواری را نگاه می‌کند که کی این مراسم لعنتی تمام خواهد شد!

اخبار,اخبار فرهنگی ,چهره ها در شبکه‌های اجتماعی

 

عکس آتلیه ای حمید حامی. جواب این سوال که چرا برخی ستاره ها اصرار دارند برهنه عکس بیاندازند هنوز کشف نشده است!

سلفی چهره های مشهور -سلفی ستاره ها

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 1, میانگین امتیاز: 4,00 از 5)
Loading...