سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
×

عکس دو قلوی تیلور سویفت خواننده زیبای آمریکایی

دو قلوی تیلور سویفت - ایپریل گلوریا

 

افراد مشابه با بازیگران و خواننده ها در جهان رویت می شوند که واقعا کپی برابر اصل همدیگر هستند و در آخرین اخبار دختری کاملا شبیه به تیلور سوئیفت خود را نشان داده است. تیلور سوئیفت، خواننده و ترانه‌ سرای اهل آمریکاست که طرفداران بسیاری در سراسر دنیا دارد. وی متولد دسامبر ۱۹۸۹  مصادف با ۲۲ آذر ۱۳۶۸ خورشیدی است و بیشتر با آهنگ‌ هایی شناخته می‌ شود که در آن‌ ها تجربیات دوران نوجوانی و جوانی‌ خود را بیان کرده‌ است.

 

تاکنون ۲۶ میلیون آلبوم و ۷۵ میلیون نسخه دیجیتال از آثار این هنرمندِ شناخته شده و جوان در سراسر جهان به فروش رسیده‌ است.همچنین بد نیست اشاره کنیم که مجله فوربز دارایی تیلور را ۱۶۵ میلیون دلار آمریکا تخمین زده‌.

 

در کنار تمامی این موارد، جدیدا یک بدل هم برای این خواننده محبوب پیدا شده که چهره ای کاملا شبیه به او دارد. دختری به نام «ایپریل گلوریا» که می توانید تصاویر وی را در ادامه این مطلب مشاهده کنید، از نظر ظاهری همانند سیبی است که با تیلور سوئیفت از وسط دو نیم کرده باشند.

 

البته این خانم با استفاده از روش آرایش تیلور و رنگ و مدل موهای او، موجب بیشتر شدن این شباهت هم می شود.دو عکسی که در پایین مشاهده می کنید، خود تیلور سوئیف واقعی هستند.

عکس تیلور سویفت  دختر خوشگل

عکس تیلور سویفت

عکس های جدید تیلور سویفت

بیوگرافی تیلور سویفت + عکس

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

اما بقیه عکس ها به خانم ایپریل گلوریا تعلق دارند.

ایپریل گلوریا - دو قلوی تیلور سویفت

 

 

 

 

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 6, میانگین امتیاز: 3,33 از 5)
Loading...