سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
×

دستبند شیک و چند منظوره

لدرمن - دست بند همه کاره - دست بند چندمنظوره

دستبند چند کاره و  مدرن

 

با یک نگاه کلی به این دستبند ، شاید آن گونه که باید و شاید متوجه مزایای جالب توجه آن نشوید، اما بهتر است بدانید این به ظاهر دست بند ساده، ۲۵ ابزار مختلف و کاربردی را روی خود جای داده است. محصولی با ظاهری شیک و مدرن که در عین حال قابل استفاده بوده و می‌توان آن را با خود همه جا برد. یک جعبه ابزار مجهز که خیلی راحت روی دست شما جای می‌گیرد.

 شرکت لدرمن (Leatherman)، یک دست بند چند منظوره و قابل پوشیدن به بازار ارائه داده است که به سادگی روی مچ بسته می‌شود. اگرچه در نگاه اول این محصول بسیار ساده به نظر می‌رسد، ولی در واقع ۲۵ ابزار کاربردی و مهم در پیکر بندی آن جای گرفته‌اند.

لدرمن - دست بند همه کاره - دست بند چندمنظوره

هر تکه از این دست بند قاب تعویض و جابجایی بوده و می‌توان به راحتی و بسته به شرایط و موارد استفاده، یک قطعه که کمتر مورد نیاز است را با یک قطعه کاربردی‌تر تعویض نمود. حتی با کم و زیاد کردن قطعات می‌توان دست بند را تنگ یا گشاد کرد. حتی یک ساعت اصل و ساخت سوئیس نیز برای قرارگیری در میان این قطعات آماده شده تا ظاهر دست بند را به یک ساعت جالب و خوش ظاهر تغییر دهد. این ساعت که “QM1” نامیده می‌شود، به خاطر وجود کریستال‌های یاقوت کبود بسیار مقاوم و ضد خش بوده و به لطف صفحه‌ی خمیده‌اش، بازتاب نور را تا حد ممکن کم کرده، به علاوه این ساعت ضد آب است.

دستبند چند منظوره و همه کاره شرکت لیدرمن

از جلمه‌ی ابزارهایی که در قالب این دست بند ارائه شده‌اند می‌توان به پیچ گوشتی، آچاربکس، ابزار برش شیشه، درب قوطی بازکن و دیگر ابزار آلات پرمصرف اشاره کرد.

جنس این دست بند از فولاد مقاوم و ضد زنگ بوده که در مقابل آسیب یا هر نوع فرسودگی مقاومت بالایی دارد. هرکدام از قطعات آن ممکن است در دو یا چند مورد مختلف مورد استفاده قرار گیرند. این ابزاری مناسب برای مسافرت بوده و به دلیل عدم وجود چاقو در میان قطعات آن، بی هیچ مشکلی از دروازه‌های امنیتی فرودگاه یا هر مکان حفاظت شده‌ی دیگر عبور داده می‌شود.

لدرمن, ساعت, ساعت ساخت سوئیس, ضد آب, ضد خش, پیچ گوشتی, آچار بکس,قوطی باز کن, ابزار کریستال,یاقوت کبود,طراحی, خلاقیت,دست بند همه کاره,دست بند چندمنظوره

لدرمن در نظر دارد نمونه‌ی اولیه این دست بند را در دو رنگ مشکی و نقره‌ای، تابستان امسال و در نیمکره‌ی شمالی به بازار عرضه کند. اما نمونه‌ای که ساعت ضد آب ساخت سوئیس را نیز در برمی‌گیرد، پاییز روانه‌ی بازار خواهد شد. قیمت رسمی این محصول هنوز اعلام نشده، اما بنابر تخمین شرکت رقمی بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ دلار برای آن متصور است.

 

زومیت

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 3, میانگین امتیاز: 5,00 از 5)
Loading...