سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
×

درمان ریزش مو با توت فرنگی ، سالمون و کلم

تاثیر توت فرنگی و سالمون و کلم در درمان ریزش مو

 

موها زینت زنان هستند و هر زنی سعی دارد تا موهای خود را از ریزش و مو خوره محافظت کند مشکلات زیادی را موقعه محافظت از مو با آن مواجه هستند که از آن صحبت می کنند مثل درمان ریزش مو و خشکی مو و شوره سر که زنان بیشتر روی مسائل دیگری توقف دارند در رابطه با این مسائل ، در حالیکه خیلی از آنان تغذیه سالم را فراموش می کنند که یکی از گام های اساسی برای درمان ریزش مو و محافظت از مو و سلامتی پوست است .

 

درمان ریزش مو , توت فرنگی
درمان ریزش مو

درمان ریزش مو

سالمون و تون

ماهی های سالمون و تون حاوی امگا ۳ ایی هستند که سر را از شوره حفظ می کند و به مو روشنایی و درخشندگی و قوت میبخشد و علاوه بر آن حاوی نسبتا زیادی از پروتئین و ویتامین B12 و آهن میباشند که برای شفت یا همان ساقه مو مفید است.

 

شلغم ، کلم ، اسفناج

اینها منابع خوبی برای آهن ، کلسیوم و ویتامین A و C هستند این سبزیجات به رشد مو به شکل صحیح کمک می کنند و از ریزش مو جلوگیری می کنند و موجب تقویت پیاز مو خواهند شد.

 

حبوبات مثل لوبیا و باقاله

خیلی از بانوان نمی دانند که حبوبات منبع خوبی برای پروتئین و آهن و روی میباشند و برای مو مفید هستند و موجب تقویت و صافی مو می شوند و ضد ریزش مو نیز میباشند و به طور کلی برای پوست هم اهمیت دارند.

 

مواد غذایی بذر کتان

مواد غذایی حاوی بذر کتان دارای روی و ویتامین E هستند که در واقع باعث بهبودی رسیدن اکسیژن به سلول ها و افزایش جریان خون به پوست سر می شود.

 

توت فرنگی و توت و انگور

این میوه ها از مهمترین مواد غذایی مفید برای مو و جلوگیری از ریزش مو هستند و منبع خوبی برای فراهم کردن آنتی اکسیدان ها برای جلوگیری از تخریب بافت سلول های سالم میباشند.

 

منبع: نیوحرف

 

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 5, میانگین امتیاز: 4,20 از 5)
Loading...