سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
×

حساب اینستاگرام بازیگران زن ایرانی

 

حساب اینستاگرام بازیگران زن ایرانی

۱۰ حساب اینستاگرام بازیگران زن ایرانی که نباید از دست بدهید

 

به لطف شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام، هنرمندان ایرانی توانسته اند ارتباط مستقیم و بهتری با طرفدارانشان برقرار کنند. بعضی از این هنرمندان خودشان حساب اینستاگرام‌شان را مدیریت می کنند و تصاویر شخصی و یا آخرین عکس های‌شان را در آن قرار می‌دهند و برخی هم صفحه‌هات هواداران دارند و از طریق آن با طرفداران‌شان در ارتباط‌ اند. در این بین بازیگران زن ایرانی حساب‌های اینستاگرام فعال و جذاب تری دارند. در ادامه ۱۰ تا از حساب های اینستاگرام بازیگران زن ایرانی را برای‌تان حمع آوری کرده ام که می‌توانید خودتان هم به آن ها سر بزنید و عکس های‌شان را ببینید.

ترانه علیدوست + لینک

حساب اینستاگرام ترانه علیدوستی

ترانه عکس هایی را هم که در پشت صحنه فیلم ها می‌گیرد در صفحه اش منتشر می‌کند. این عکس مربوط به سر صحنه‌ی سریال شهرزاد است که گریم متفاوت ترانه علیدوستی را نشان می‌دهد. این سریال کاری از حسن فتحی است که برای نمایش خانگی فیلمبرداری می‌شود. ترانه تعقیب کنندگان بسیاری دارد و بیشتر عکس هایش هم مورد پسند طرفدارانش قرار می‌گیرد.

مهناز افشار  + لینک

حساب اینستاگرام ترانه مهناز افشار

صفحه‌ی اینستاگرام مهناز افشار تا میلیونی شدن فاصله‌ی کمی دارد. بیشتر عکس های مهناز افشار از خودش است و تعدادی هم از پشت صحنه های فیلم هایی است که در آن بازی می‌کند. این عکس هم دیالوگ فیلم سینمایی پل چوبی است که در کنار آقای مدیری و بهرام رادان گرفته شده است.

مهراوه شرفی نیا + لینک

حساب اینستاگرام مهراوه شریفی نیا

مهراوه شریفی نیا از بازیگرانی است که مشخص است خانواده اش را خیلی دوست دارد. بیشتر عکس های او در کنار پدرو مادر و خواهر کوچکترش، ملیکا می‌باشد. این بازیگر خوش سیمای ایرانی، در کارش بسیار توانمند است و مورد توجه طرفداران زیادی است.

سحر دولت شاهی + لینک

حساب اینستاگرام سحر دولتشاهی

حساب اینستاگرام سحر دولتشاهی بسیار جذاب است و عکس های متفاوتی را در آن خواهید دید. سحر دولتشاهی حدود ۳۰۰ هزار فالوور دارد و بیشتر تصاویرش مورد توجه طرفداران قرار می‌گیرد. تصاویر پشت صحنه‌ی فیلم های خانم دولت شاهی را می‌توانید در حساب اینستاگرامش ببینید.

باران کوثری + لینک

حساب اینستاگرام باران کوثری

باران بیشتر عکس های دسته جمعی خود را در حساب اینستاگرامش منتشر می‌کند. می‌توانید تصاویر او را در جشنواره های مختلف در لینک بالا ببنید. این تصویر متعلق به فیلم سینمایی جامه دران است.

تینا آخوند تبار  + لینک

حساب اینستاگرام تینا آخوند تبار

تینا آخوند تبار یکی از بازیگران تازه کار ایرانی است که بسیاری او را به بازیگران هندی شباهت می‌دهند. تینا بیشتر عکس های سلفی خود را در صفحه‌ی اینستاگرامش منتشر می‌کند.

پریناز ایزدیار + لینک

حساب اینستاگرام پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار این عکس را در پشت صحنه‌ی سریال شهرزاد از خود گرفته است. سریالی که قرار است در نمایش خانگی نمایش داده شود .

خاطره اسدی  + لینک

حساب اینستاگرام خاطره اسدی

اگر صفحه‌ی اینستاگرام خاطره اسدی را ببینید حتما متوجه این خواهید شد که خاطره به حیوانات و گیاهان علاقه زیادی دارد. بیشتر عکس هایی که خاطره به اشتراک می‌گذارد، اگر عکس خودش نباشد مربوط به حیوان و گل و گیاهان است.

بهنوش بختیاری + لینک

حساب اینستاگرام بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری از فعالترین های حوزه‌ی شبکه های اجتماعی است. او بیش از یک میلیون تعقیب کننده دارد و زود به زود هم صفحه‌ی خود را آپدیت می‌کند.

سحر قریشی + لینک

حساب اینستاگرام سحر قریشی

سحر قریشی بیشتر تصاویر فیلم ها و سلفی هایش را در صفحه‌ی اینستاگرامش منتشر می‌کند.

 

banooka.ir

 

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 2, میانگین امتیاز: 3,00 از 5)
Loading...