جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
×

تنقلات مورد علاقه‌تان رازهای شخصیتی شما را لو می دهند

بر اساس تحقیقات انجام شده استفاده از تنقلات مختلف ( البته به انتخاب افراد) رازهایی از شخصیت آنها را نشان می دهد شما چه تنقلاتی را دوست دارید؟ از بین این لیست انتخاب کنید و  پایین تر  در مورد خودتان بیشتر بدانید. ۱- کیک‌های کوچک خامه دار،پیراشکی ها، دونات، شیرین عسل. ۲- بستنی های مختلف خامه دار میوه ای ۳- انواع و اقسام شکلاتها ۴- انواع شیرینی های شکلاتی و قهوه دار ۵- انواع چیپس ها

بستنی های مختلف : خامه دار میوه ای

محققان بر این اعتقادند که بستنی غالبااً محبوب مدیران و رهبران ارشد سازمانهاست. شما یک مدیر و هدایت کننده واقعی هستید و هیچگاه از مبارزه عقب نشینی نمی کنید ٬ خواه این مبارزه آغاز یک کار تجاری برای خودتان باشد ٬ خواه سازماندهی یک موسسه خیریه و….. شما هیچگاه در انتظار تشویقها و کمکهای بیرونی نمی مانید.
دید مثبت شما و مسئولانه شما به زندگی ٬ به این معناست که همیشه شخصی موفق حتی در صحنه های کوچک زندگی هستید و از این بابت به خود می بالید.

کیک‌های کوچک خامه دار، پیراشکی ها، دونات، شیرین عسل

کسانی که به این تنقلات علاقه دارند افرادی سنت گرا و دارای شخصیتی قوی و غیر قابل انکار هستند. شما می دانید چه می خواهید این خواست شما ممکن است غذا ـ کتاب یا حتی یک دوست باشد ولی در آن به هیچ وجه بدنبال تنقلات جدید یا غذاهای سبک امروزی و یا یک بلوز و دامن مد روز نیستند !
شما آنچه را دوست دارید انجام می دهید . شما هنوز خاطره ها و مزه غذاهای دوران کودکی خود را به یاد دارید . بنابراین اگر حتی دنیا سریعتر از اکنون نیز رو به تحول رود ایمان و عقیده تان تغییر نخواهد کرد و شما به همان چیزی که از ابتدا باور داشتند و واقعاً برایتان حایز اهمیت بوده و هنوز پابرجایید.

انواع و اقسام شکلاتها

بسیاری از مردم ٬شکلات را به عنوان اصلی ترین تنقلات خود انتخاب می کنند (شکلات دارای یک ماده شیمیائی بنام تئوبرومین است که احساسی سرشار از شادی، گرمی و شکوفایی می دهد) .
محققان بر این باورند که انتخاب اول شما اگر شکلات باشد همیشه بدنبال شادی غرور و یافتن فرصتهای نیکو هستید اگر بعد از یک روز خسته کننده به خانه بیایید به جای خوابیدن و استراحت به دنبال باقی کار ها می روید به آخر هفته با نگاهی تازه و برنامه ای جدید می نگرید.
شما می توانید شادی و نشاط را در خود ذخیره کنید که در روزهای سخت از آن استفاده کنید شما با عشق و توان خود زندگی می کنید و در هر کجا باشید این لذت را برای خود به وجود می آورید و این نمونه یک فرد شاد و موفق است.

انواع شیرینی های شکلاتی و قهوه دار

در زبان لاتین به این شیرینی کوکی می گویند. این شیرینی تجملی و گران‌قیمت است اما طعمی عمیق و واقعی دارد که می تواند نفس و جان را تازه کند .
افرادی که این تنقلات را می پسندند به سطح هر چیز با یک نگاه عمیق می نگرد و در واقع تصمیمهای بخردانه اتخاذ می کنند. و با این دید به قلب مسئله وارد شده آن را شکافته و اجزای مختلف آن را می بینند.

انواع چیپس ها

افرادی که به این تنقلات علاقه دارند دوست دارند در امتحانات بالاترین نمرات را بیاورند این افراد همیشه امتیازات را در صفاتی چون خستگی ناپذیری ٬متفکر بودن ٬ بهترین ایده را ارایه دادن و تغییر و تفسیر و….. می دانند.
شما موافق تغیرات هستید و با طیب خاطر می پذیرید مثل تغییر شغل، دکوراسیون منزل و یا حتی کوتاه کردن مو و… بدنبال آن تغییرات ذهنیتان است.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 91, میانگین امتیاز: 4,26 از 5)
Loading...