سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
×

بیوگرافی طوبا بویوک اوستون

بیوگرافی طوبا بویوک اوستون – Hatice Tuba Büyüküstün

 

خدیجه طوبا بویوک اوستون (به ترکی: Hatice Tuba Büyüküstün) در تاریخ ۵/۸/۱۹۸۲ در استانبول متولد شد، دوران مدرسه را در همان شهر گذراند و سپس در رشته طراحی صحنه و دکور و طراحی لباس در دانشگاه معمار سِنان استانبول به تحصیلات خود ادامه داد. ضمن تحصیل در دانشگاه برای اولین بار در تبلیغ مول پد جلوی دوربین فیلمبرداری رفت.

 

بیوگرافی طوبا بویوک اوستون

 

نام اصلی : Hatice Tuba Büyüküstün

تولد : ۵ ژوئیهٔ ۱۹۸۲

استانبول

ملیت : ترکیه

زمینه فعالیت : بازیگر

سال‌های فعالیت : ۲۰۰۳ تا کنون

همسر(ها) : Onur Saylak

فعالیت هنری

در سال ۲۰۰۳ در ۴ قسمت آخر سریال جایگاه پادشاه (Sultan Makamı) بازی کرد. پس از آن در سال ۲۰۰۴ اولین فیلم سینمائی به نام پدرم و پسرم (Babam ve Oğlum) نقش کوتاهی را بازی کرد.

در همان سال در یک سریال تلویزیونی به نام Çemberimde Gül Oya بازی کرد و پس از آن در یک فیلم تلویزیونی به نام گلعذار (Gülizar) بازی کرد. سپس در سال ۲۰۰۵ با ایفای نقش در سریال Ihlamurlar Altında یا سنوات الضیاع Sanawat al daya در کشورهای عربی به شهرت رسید و طرفداران زیادی پیدا کرد.در سال ۲۰۰۷ در سریال دیگری به نام Asi بازی کرد.

طوبا بویوک اوستون در ضمن بازی در این سریال‌ها در چند تبلیغ تلویزیونی از جمله شامپوی پانتنت، ماکزیمم کارت، شکلات، لباس جین مارک کولینز و تبلیغ یک پارفوم در دوبی نیز بازی کرد.

وی در تابستان ۲۰۰۹ در یک سریال تلویزیونی به نام بینی و بینک بازی کرد، این سریال محصول مشترک با کشورهای عربی بود و از کانال ام‌بی‌سی پخش شد.

طوبا بویوک اوستون در سال ۲۰۰۹ اولین نقش اول یک فیلم سینمائی به نام Yüreğine Sor را به عهده گرفت. و آخرین مجموعه ی ایشان که در آن به ایفای نقش پرداخت سریال تلویزیونی به نام GÖNÜLÇELEN یا همان دلربا می‌باشد که سال ۲۰۱۰ از تلویزیون aTV پخش شد. هم اکنون او از شهرت خاصی در بین کشورهای عربی و کشوهای بلوک شرق برخوردار است وسریال‌های او از کانالهای تلویزیونی این کشورها پخش شده‌است‎ طوبا بویوک اوستون در سریالی بنام “”۲۰dakika””به کارگردانی “سردار ایشیک” محصول ۲۰۱۳ که از شبکه استار پخش شد ایفای نقش کرد.

وی در این سریال نقش “ملک” را بر عهده داشت. ولی این سریال در ترکیه بیننده زیادی نداشت و فقط ۲۵ قسمت طول کشید و در یک فصل به پایان رسید. جدیدترین سریال او سریال Kara Para Aşk (پول سیاه عشق) است که از ۱۲ مارچ سال ۲۰۱۴ از کانال atv شروع به پخش شده است. او در این سریال پربیینده همبازی Engin Akyürek شده است و در نقش الیف دنیزر بازی میکند.

 

بیوگرافی طوبا بویوک اوستون

 

فیلم شناسی

Kara Para Aşk (پول سیاه عشق) (۲۰۱۴) — الیف دنیزر

بیست دقیقه (۲۰۱۳) — ملک

دلربا (۲۰۱۰-۲۰۱۱) — حسرت

عاصی (۲۰۰۷-۲۰۰۹) — عاصی (عاصیه)

امتحان (۲۰۰۶) — زینپ ارز

مسیر عشق (۲۰۰۵) — دریا

پدرم و پسرم (۲۰۰۵) — آیسون

در دایرهٔ من (۲۰۰۴) — ضریفه

سلطان (۲۰۰۳) — نسرین

 

عکس های زیبای طوبا بویوک اوستون – بازیگر سریال لطیفه

بیوگرافی طوبا بویوک اوستون

عکس طوبا بویوک اوستون بازیگر سریال های ترکیه ای

بیوگرافی طوبا بویوک اوستون

عکسهای زیبا از خدیجه طوبا بویوک اوستون

بیوگرافی طوبا بویوک اوستون

جدیدترین تصاویر خدیجه طوبا بویوک اوستون

بیوگرافی طوبا بویوک اوستون

گالری عکس طوبا بویوک اوستون

بیوگرافی طوبا بویوک اوستون

گالری عکس خدیجه طوبا بویوک اوستون

بیوگرافی طوبا بویوک اوستون

 

توجه دقت کنین

 

البوم  عکس های  جدید طوبا بویوک اوستون رو اینجا ببینید

 

بیوگرافی ها

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 9, میانگین امتیاز: 4,22 از 5)
Loading...