جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
×

بیوگرافی زیدان + پیج شخصی اینستاگرام زیدان

بیوگرافی  زین الدین یزید زیدان

زین الدین یزید زیدان

زین الدین یزید زیدان (متولد ۲۳ ژوئن ۱۹۷۲ در مارسی) ملقب به زیزو فوتبالیست سابق و حرفه ای فرانسه است که اصلیتی الجزایری دارد . این ستاره با تیم ملی فرانسه در سال ۱۹۹۸ قهرمان جهان و یورو ۲۰۰۰ شد و همچنین در سال ۲۰۰۶ به توپ طلای جام جهانی رسید و در فینال پس از درگیری با مارکو ماتراتزی از زمین اخراج شد .

او در ۴ باشگاه اروپا بازی کرده است که در این میان نامهای یوونتوس و رئال مادرید دیده می شود که با آنها لالیگا و سری آ را برده است . او در فینال چمپیونزلیگ ۲۰۰۲ گل پیروزی بخش رئال مادرید را به ثمر رساند و جزء دو بازیکنی است که سه بار عنوان برترین یازیکن سال جهان را کسب کرده است (دیگری رونالدو است) و سه بار دیگر هم جزء سه بازیکن برتر سال بوده است و در سال ۱۹۹۸ برترین بازیکن سال اروپا شده است . در سال ۲۰۰۴ مردم او را به عنوان برترین بازیکن نیم قرن اخیر اروپا برگزیدند و همچنین توسط په له به عنوان یکی از ۱۲۵ بازیکن برتر تاریخ جهان انتخاب شده است .

پیج شخصی اینستاگرام زیدان

در این بخش پیج رسمی اینستاگرام زیدان بازیکن مشهور تیم ملی فرانسه که سالیان سال برای کشورش افتخار آفرینی کرد را تهیه کرده ایم.
زیدان یکی از بازیکنان معروف جهان است که سال های سال برای تیم ملی کشورش افتخار آفرینی کرد و به تازگی سرمربی تیم رئال مادرید شده است.

www.instagram.com/zidane

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 6, میانگین امتیاز: 4,00 از 5)
Loading...