سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
×

بیوگرافی حنانه شهشهانی + عکس های جدید

بیوگرافی حنانه شهشهانی + عکس

بیوگرافی حنانه شهشهانی + تصاویر

در این مطلب بیوگرافی حنانه شهشهانی ، فیلم شناسی و ماجرای کشف حجاب و پیوستن وی به شبکه GEM همراه با عکس های قبل و بعد از کشف حجاب وی را خواهید دید.

 

بیوگرافی حنانه شهشهانی همراه با عکس

حنانه شهشهانی متولد ۴ اسفند ۱۳۶۸ است. وی در رشته موسیقی (آهنگ سازی) تحصیل کرده و ویولون ساز تخصصی اوست.

حنانه شهشهانی اولین بار در سن ۴ سالگی جلوی دوربین محسن شاه محمدی برای بازی در سریال شلیک نهایی رفت بعد از اون در چندین کار کودک با شاهپور غریب همکاری داشت و در برخی از کارهای مادرش خانم ویدا شهشهانی نیز بازی کرده است.

او بعد از این فعالیت ها چند سالی برای ادامه تحصیل به ارمنستان رفت . وی در سن ۱۶ سالگی دوباره به ایران برگشت.

در اولین کارش پس از بازگشت به ایران در فیلم سینمایی “زاگرس” و بعد از این فیلم در تله فیلم”بلند گریه کن” ساخته اسماعیل فلاح پور بازی کرد .

حنانه شهشهانی بعد از این تله فیلم در “یک مشت پرعقاب”،میم مثل مادر”،”کلاه پهلوی”،”ترانه مادری”،”مثل هیچ کس”بازی کرد.

آخرین کار وی هم یک کار سینمایی به نام “حرفه ای ها”است به کارگردانی پوران درخشنده که امسال راهی جشنواره خواهد شد.

 

بیوگرافی حنانه شهشهانی + عکس

بیوگرافی حنانه شهشهانی بازیگر جوان 

 

کشف حجاب حنانه شهشهانی

سریال کشف حجاب بازیگران ایرانی به قسمت «حنانه شهشهانی» رسید. پیش از این اخباری مبنی بر کشف حجاب وی به گوش می رسید که غالبا با تکذیب همراه شده بود، اما این بار انتشار عکس های نامتعارف در حساب کاربری حنانه شهشهانی نشان از این دارد که جایی برای تکذیب نمی ماند.

حنانه شهشهانی بازیگر جوان کشورمون تصمیم به حضور در سینما را بعد از اتمام کار کلاه پهلوی در سر داشت سینمایی که جنبه مادی و اقتصادیش براش مهم نبود و دوست داشت توسط سینمایی ها دیده بشود تا مردم عادی این علاقه به سینما تا حدی بود که حنانه شهشهانی را نگران ساخت تله فیلم ها کرده بود و او معتقد بود که تله فیلم ها به سینما ضربه میزند وباعث میشه خیلی از کارگردان ها به ساخت آنها رو بیارند که باعث میشه که سینما کوچک بشه و نزول کند . ولی این آرزوها و علایق با پخش عکس های لو رفته او تا حدودی از بین رفت البته پخش تصاویر این بازیگر جوان سریال کلاه پهلوی انتقاد هایی رو به صدا وسیما متوجه کرد ولی کسی که در این بین بیشترین ضرر رو کرد خود حنانه بود.

 

بیوگرافی حنانه شهشهانی + عکس

بیوگرافی حنانه شهشهانی بازیگر زن ایرانی 

 

مادر حنانه معتقد است که این عکس ها ساختگی و فتوشاپ هست و با شکایت به دنبال عوامل پخش آنها هستند وی در ادامه می گوید : حنانه سه سال برای درس خواندن به آمریکا سفر کرده بود. با اینکه در آنجا هم پیشنهاد کار داشت ولی گفت که آنجا کار نمی‌کند و می‌خواهد به ایران برگردد. بالاخره با پیشنهاد پوران درخشنده برگشت. قرار بود که در فیلم هیس دخترها فریاد نمی‌زنند ایفای نقش کند. اما نتوانست خود را به این فیلم برساند و قرار است برای فیلم جدیدشان که در مورد طلاق است از حضور حنانه استفاده کنند.

ویدا شهشهانی در ادامه در پاسخ به سوالی که حنانه شهشهانی فعالیت مدلینگ انجام می داده است بیان داشت : زمزمه‌ها مبنی بر این بود که حنانه کار مدلینگ می‌کرده و عکاس امانتداری نکرده است در حالی که حنانه آنجا کار مدلینگ نمی‌کرد و هر کسی حرفی زده در واقع شایعه بوده است.اما قضیه پخش عکس های بی حجاب حنانه شهشانی سبب شد که حنانه بیشتر سر زبان‌ها بیفتد ولی خب طول می‌کشد تا بخواهد قضیه عکس و … از ذهن مردم پاک شود. اگر ادعا های مادر حنانه درست باشد احتمالا عده ای می خواستند حنانه را از صحنه بیرون کنند که برای رسیدن به هدف شون تا حد زیادی موفق شدند و آرزو های این بازیگر زن را به باد دادند.

 

بیوگرافی حنانه شهشهانی + عکس

بیوگرافی حنانه شهشهانی که به شبکه GEM پیوست

 

  فیلم شناسی حنانه شهشهانی

فیلم سینماییسال
 حرفه‌ای‌ها (۱۳۸۸)
میم مثل مادر(۱۳۸۵)
زاگرس(۱۳۸۴)

 

 مجموعه تلویزیونی

مجموعه تلویزیونیسال
جاودانگی(۱۳۹۰)
ترانه مادری(۱۳۸۷)
مثل هیچ‌کس  (۱۳۸۷)
یک مشت پرعقاب(۱۳۸۶)
کلاه پهلوی(۱۳۸۳-۱۳۹۰)
شلیک نهایی(۱۳۷۳)

 

 تله فیلم

 تله فیلمسال
پروانه‌ها(۱۳۸۸)
بلند گریه کن(۱۳۸۴)

 

بیوگرافی حنانه شهشانی + عکس کشف حجاب حنانه شهشانی

 

منابع:ویکی پدیا فارسی/بیتوته/تازه نو

 

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 7, میانگین امتیاز: 4,29 از 5)
Loading...