جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
×

بلندترین برج سبز جهان در سوئیس + عکس

بلندترین برج سبز جهان در لوزان سوئیس

بلندترین برج سبز جهان در لوزان سوئیس + عکس

بلندترین برج سبز جهان سازه بلند ۳۶ طبقه‌ای در لوزان سوئیس است که «برج سروها» نامیده مس شود. فضای سبز این برج علاوه بر آنکه چشم‌اندازی زیبا در شهر ایجاد می‌کند، ساکنان برج را از گرد و غبار، آلودگی صوتی و بادهای شدید در امان نگاه می‌دارد.

در دنیای شهرنشینی امروز که انسان ها برای گسترش قلمرو خود دست به تخریب محیط زیست و بخصوص قطع بی رویه درختان می زنند یک معمار ایتالیایی بنام «استفانو بویری» با ارائه طرحی زیبا و دیدنی در تلاش است که بتواند درختان را به محیط آپارتمان انتقال و آن ها را در همان محیط پرورش دهد.

این معمار ایتالیایی با توجه به علاقه فراوانش در بکارگیری درختان و گیاهان در سازه های نوآورانه و سبز خود، طرحی ارائه داده است که قرار است در قالب یک برج آپارتمانی ۱۱۷ متری در شهر لوزان سوئیس اجرا شود. او می خواهد برای اولین بار ساختمانی بنا کند که از درختان قابل رشد آن هم در اندازه واقعیشان در تمامی طبقات آن استفاده کند.

لازم است بدانید که در این برج سبز که « La Tour des Cedres » نامگذاری و در میلان طراحی شده است، از ۱۰۰ درخت و درختچه و حدود ۶ تا ۱۸ هزار نوع گل وگیاه برای تزئین ۳۰۰۰ متر مربع به نحوی زیبا و معمارانه استفاده خواهد شد.

با هم عکس هایی از این طرح مفهومی و خلاقانه معمار ایتالیایی خوش ذوق و دوستدار طبیعت را تماشا می کنیم …

 

بلندترین برج سبز جهان در لوزان سوئیس بلندترین برج سبز جهان در لوزان سوئیس   بلندترین برج سبز جهان در لوزان سوئیس بلندترین برج سبز جهان در لوزان سوئیس بلندترین برج سبز جهان در لوزان سوئیس بلندترین برج سبز جهان در لوزان سوئیس بلندترین برج سبز جهان در لوزان سوئیس

 

گردآوری : مجله تصویر زندگی

منابع:بوردپاندا/میهن پست/فردانیوز

 

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 9, میانگین امتیاز: 4,33 از 5)
Loading...