پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
×

برنزه کردن پوست | معرفی برنزه کننده های خوشنام بازار

برنزه کردن پوست

اگر این تابستان تصمیم خود را برای برنزه کردن پوست تانگرفته‌اید از بین گزینه‌های رفتن سراغ سولاریوم یا گرفتن حمام آفتاب روش بی‌ضررتر دیگری هم پیش روی شما هست. راهی که به عقیده متخصصان پوست به‌مراتب بهتر و بی‌ضررتر است و شما را در زمان کوتاه‌تری به رنگ پوست دلخواه‌تان می‌رساند. روغن، لوسیون، ژل و اسپری‌های اتوبرنز که با سازگاری بالا بعد از چند بار مصرف، روی پوست شما خوش می‌درخشند و ضمن مرطوب کردن آن شرایط لازم برای تغذیه پوست را فراهم می‌کنند. پس در بین موثرترین اتوبرنزهای زیر چرخی بزنید و انتخاب هوشمندانه‌ای داشته باشید.

آفتاب را اسپری کنید – اسپری کول برنز

هیچ چیز به اندازه یک اسپری خنک برای برنزه شدنی دلچسب در آفتاب داغ تابستان خوشایند نخواهد بود، به‌ویژه اگر با DNA‌های محافظ و فیلترهای تقویت شده باعث برنزه شدن یکدست پوست شود و آلوئه‌ورا و شاه‌بلوط هندی موجود در ترکیبات آن حین تغییر رنگ به‌عنوان یک تسکین‌دهنده و مرطوب‌کننده روی پوست عمل کند. اسپری کول برنز گینو با دارا بودن ماده‌ای به‌نام هیدروکسی استن، با پروتئین‌های سطح پوست ترکیب شده و به سرعت بدون نیاز به تماس با آفتاب شما را  به رنگ برنزه دلخواه‌تان می‌رساند.
برنزه کردن پوست اسپری کول برنز

به سرعت رنگ عوض کنید – کرم اتوبرنزان
اگر در میان اتوبرنزها به‌دنبال محصولی چهار فصل و بادوام می‌گردید روی انتخاب این کرم برنزه‌کننده توقف کنید، چون این اتوبرنز مرطوب‌کننده بدون نیاز به آفتاب یک ژل کرم سبک است که هر پوستی را از روشن تا تیره سریعا برنزه می‌کند و DHA درون آن پوست را به‌صورت طبیعی تغییر می‌دهد، پس برای شما که طرفدار برنزه کردن در تمام فصول سال هستید این محصول در کنار مزایایی که دارد ساده‌ترین و بهترین راه‌حل است.
برنزه کردن پوست کرم اتوبرنزان

آفتاب با عطر پرتقال و وانیل – روغن برنزه با آفتاب نوکس

پیری و لک‌دار شدن پوست یکی از عوارض قرار گرفتن در برابر اشعه مستقیم آفتاب است. مشکلاتی که با استفاده از روغن نوکس برطرف شده و رنگ برنزه درخشانی به پوست‌تان می‌بخشد. این روغن با حفظ رطوبت و تغذیه پوست تیره شدن رنگ آن  را تسریع و از پیری پوست در مواجهه با آفتاب جلوگیری می‌کند. از طرفی هیچ اثری از الکل و روغن‌های معدنی در این محصول نیست اما در عوض تا می‌توانید از رایحه پرتقال شیرین، تیار و وانیل لذت ببرید.
برنزه کردن پوست روغن برنزه با آفتاب نوکس

به پوست‌تان واکس بزنید – واکس برنزه‌کننده آرگان

اگر قرار است استفاده از اتوبره‌نزها را جایگزین حمام آفتاب یا سولاریوم‌های پرخطر کنید باید به‌دنبال محصولی بروید که طبیعی‌ترین رنگ را به پوست شما بدهد و در مواجهه کوتاه‌مدت با آفتاب بیشترین اثر را روی رنگ پوست شما ایجاد کند. واکس آرگان به تنهایی به برنزه شدن یکنواخت و بادوام پوست شما کمک ویژه‌ای می‌کند و در کنار نرم‌کننده و مغذی بودنش از ایجاد التهاب و تحریک پوست با ترکیب روغن آرگان جلوگیری می‌کند.
واکس برنزه‌کننده آرگان

طلایی شوید – اسپری اتوبرنزه

این اسپری با خاصیت مرطوب‌کنندگی قوی رنگی یکدست و طبیعی به پوست بخشیده و به‌خوبی روی قسمت‌های مختلف بدن پخش می‌شود. اتوبرنز اوریاژ صددرصد غیرحساسیت‌زا، فاقد الکل و با‌دوام است و به‌علت وجود دو ترکیب برنزه‌کننده منحصر‌به‌فرد تنها بعد از یک ساعت، پوستی صاف، درخشان و طلایی رنگ برای شما به ارمغان می‌آورد، پس پیشنهاد می‌شود تا رسیدن به رنگ دلخواه اتوبرنز روی تمام بدن اسپری کرده و به‌صورت یکنواخت پخش کنید.
برنزه کردن پوست اسپری اتوبرنزه

به پوست‌تان رنگ بدهید – کرم برنزه‌کننده با آفتاب
یکی از دلایلی که ما را تشویق به استفاده از کرم‌های برنزه‌کننده می‌کند سرعت بالای تغییر رنگ پوست در کوتاه‌ترین زمان با این محصولات است. درست مانند کرم برنزه‌کننده و مغذی استادرم که حتی در کمترین زمان در مواجهه با آفتاب باعث افزایش برنزگی پوست شما به رنگ طبیعی طلایی می‌شود. از طرفی دیگر استفاده از این محصول با خاصیت رطوبت‌رسانی و تغذیه پوست در عین برنزه شدن از خشکی و کم‌آبی آن در برابر آفتاب هم پیشگیری می‌کند و رنگ آن روی بدن‌تان بادوام است.

هم برنزه، هم ویتامینه – روغن برنزه‌کننده آرگان
حتما می‌دانید که خوابیدن طولانی‌مدت و بدون مراقبت زیر نور آفتاب پوست را قرمز و به اصطلاح آفتاب سوخته می‌کند، اما استفاده از روغن برنزه‌کننده میس ادن همه این نگرانی‌ها را برای برنزه شدن پوست شما برطرف کرده است. این محصول مغذی و آنتی‌اکسیدان است و به‌دلیل داشتن ترکیبات بی‌نظیری مانند روغن آرگان، عصاره ریشه هویج، روغن نارگیل و ویتامین از پوست در برابر التهاب، تحریک و خشکی جلوگیری می‌کند. پس برای داشتن پوستی یکنواخت و سالم به آن اعتماد کنید.
برنزه کردن پوست روغن برنزه‌کننده آرگان

برنزه را به صورت‌تان بزنید –  برنزه‌کننده نوتری برنز

توصیه متخصصان این است که پوست صورت نباید به‌طور مستقیم در برابر آفتاب قرار بگیرید، بنابراین بهترین راه‌حل استفاده از محصولات اتوبرنز برای برنزه شدن صورت است. لورآل بین محصولات خود کرمی با خاصیت مرطوب‌کنندگی دارد که به‌تدریج پوست صورت‌تان را برنزه و براق و به‌طور یکنواخت پوست را پوشش می‌دهد و درنهایت رنگی یکدست و بدون خط ایجاد می‌کند. این کرم فاقد چربی است و رایحه‌ای دلپذیر را مهمان پوست شما می‌کند، پس تا رسیدن به رنگ دلخواه هر روز صبح آن را روی پوست کاملا تمیز خود استفاده کنید.
برنزه کردن پوست برنزه‌کننده نوتری برنز

با خواص هویج برنزه شوید – اتوبرنز آون
اگر دنبال محصولی هستید که بدون نیاز به آفتاب هر نوع پوست حتی پوست‌های خشک را به‌تدریج به رنگ برنزه تغییر دهد همین‌جاست. اتو برنز آون با ترکیباتی مانند آب آون، روغن هویج بدون پارابن بعد از ۴۸‌تا ۷۲‌ساعت استفاده روزانه از آن پوست صورت و بدن شما را برنزه می‌کند. رایحه دلپذیر و خاص این کرم مغذی در طول مصرف آن حس خوشایندی را به پوست شما القا کرده و اثربخشی و دوام آن را چندین برابر خواهد کرد.
 برنزه کردن پوست اتوبرنز آون

برنزه به شرط ویتامینه – اسپری اتوبرنز سان‌سِنسی

بدترین اتفاقی که بعد از ساعت‌ها آفتاب گرفتن برای پوست می‌افتد خشکی و پیری زود‌رس آن است، پس برای احتیاط هم که شده محصولاتی با حرفه‌ای‌ترین فرمولاسیون را برای برنزه شدن انتخاب کنید. اسپری اُتوبرنز پایو با فرمولی کاملا اختصاصی طراحی شده برای نواحی حساس پوست و با خاصیت ضد‌پیری و ویتامین‌رسان انتخاب مناسبی برای این تغییر ظاهری است، پس برای ایجاد رنگ یکنواخت ابتدا کل بدن و سپس روی پوست صورت اسپری شود. شما می‌توانید به دوام این اتوبرنز در برابر شست‌وشو و تعریق اعتماد کنید.
برنزه کردن پوست اسپری اتوبرنز سان‌سِنسی
این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 6, میانگین امتیاز: 4,17 از 5)
Loading...