سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
×

افزایش میل جنسی با گیاهان معطر و طبیعی

افزایش میل جنسی , بالا بردن میل جنسی

روشهای طبیعی تقویت و افزایش میل جنسی

رایحه های طبیعی برای افزایش میل جنسی, روش های درمان کاهش میل جنسی, راهکارهای طبیعی برای بالا بردن میل جنسی, روش بالا بردن میل جنسی زنان, افزایش میل جنسی با گیاهان طبیعی , راه های تقویت میل جنسی

 

اگر شما به دنبال یک داروی مقوی برای افزایش میل جنسی هستید بهتر است دور داروهای شیمیایی را یک خط قرمز بکشید و با روش های طبیعی میل جنسی تان را چند برابر کنید.

بهترین عطر و بوهای طبیعی برای افزایش میل جنسی کدامند ؟
آقایان و خانمها، الان وقت دور ریختن همه عطرها و ادکلن هاست. مطالعات نشان داده اند که این بطری های قیمت بالا تقریبا هیچ تاثیری بر جذابیت جنسی ندارند. درحقیقت، برای خانم ها، ادکلن های مردانه ممکن است حتی تاحدودی تاثیر منفی بر تحریک جنسی بگذارد.

اگر شما به دنبال یک داروی مقوی برای افزایش میل جنسی هستید، مکان نگهداری عطر ها و ادکلن های خود را فراموش کنید و در عوض نگاهی به درون کابینت های آشپزخانه داشته باشید.

دکتر آلن هیرش از موسسه تحقیقات و درمان بو و مزه ی شیکاگو میگوید: “به نظر میرسد که بوی خوش غذاها بیشترین واکنش های جنسی را بیرون میکشد. از شر ادکلن ها خلاص شوید و مقدار زیادی شیرینی و آبنبات خوب تهیه کنید”.

 

بوی خوش در رابطه جنسی

هیرش و دیگر دانشمندان مطالعات زیادی انجام داده اند که همگی به یک نتیجه رسیده اند، هنگامی که موضوع خواص داروی مقوی برای غرایز جنسی می شود، عطرها و ادکلن ها به راحتی قابل رقابت با بوهای طبیعی مانند وانیل، دارچین، شیرین بیان و ریحان نیستند که به آسانی قابل دسترسی هستند.
بنابراین چرا ۲۰۰ – ۳۰۰ هزار تومان خرج عطر یا ادکلنی شود که تاثیری بر شور جنسی فرد محبوب شما ندارد؟ تعداد زیادی از بوهای طبیعی ارزان وجود دارند که تاثیر مثبت آنها بر جذابیت جنسی ثابت شده است.

 

این گیاهان طبیعی میل جنسی تان را چند برابر می کنند!!!!

وانیل و بالا بردن میل جنسی

برای قرنها، وانیل به عنوان یک عنصر در عطرهای چینی و فرانسوی استفاده شده است. از قرن هفدهم وانیل توسط پزشکان به عنوان یک اکسیر توصیه شده است که به ارتقای قدرت جنسی مردان کمک می کند. در سال ۱۸۹۸، در یک کتاب دکتر جان کینگ عصاره وانیل را برای “تحریک رغبت جنسی مذکر” توصیه نمود: تاثیرات مثبت وانیل به طور ویژه ای در میان مردان مسن تر قوی می باشد.

وانیل یک داروی قوی برای افزایش میل جنسی است که همزمان باعث القای خوشی و لذت و آرامش می شود. بر طبق گفته دکتر کاریگ وارن از مرکز احساس بو و رایحه، “وانیل حس خوشبختی را به طور کلی در تمام دنیا ایجاد می کند. از همه موادی که جزء مواد معطر دسته بندی می شوند، وانیل در تمام دنیا از همه محبوب تر می باشد”.

 

افزایش میل جنسی با شیرین بیان سیاه

شاید بیش از هر بو و رایحه دیگری، شیرین بیان به شدت بر پیش برد رابطه جنسی فرد مونث تاثیر می گذارد. در مطالعات دکتر آلن هیرش، قویترین ترکیبات رایحه ای برای زنان شیرین بیان و خیار بعلاوه مقدار بسیار زیادی و خوبی از شیرینی های سنتی می باشد. ترکیبی از پیراشکی و شیرین بیان می تواند تحریک جنسی مردان و زنان را افزایش می دهد. شیرین بیان ترکیب شده با بوی میوه کولا معجزه می کند !

 

بالا بردن میل جنسی با دارچین

افزایش میل جنسی , بالا بردن میل جنسی

تقریبا همه افراد موافق هستند که دارچین یکی از خوشایندترین رایحه ها بر روی زمین می باشد. در یک مطالعه، بوی گلوله های دارچینی باعث افزایش جریان خون در آلت جنسی مذکر بیش از هر رایحه ی دیگری می شود. یک قطره کوچک از روغن دارچین را قبل از رابطه جنسی بر روی آلت جنسی (زنانه) بمالید … و سپس از ما تشکر نمایید.

 

بالا بردن میل جنسی با ترکیب وانیل و دارچین

این یک تصادف نیست که کیک کدو تنبل حاوی وانیل و دارچین می باشد، از آنجا که هر دوی آنها مواد تقویت میل جنسی هستند. یک مطالعه نشان داد که ترکیبی از کدو تنبل و عطر سنبل جریان خون در آلت جنسی مردانه تا ۴۰ درصد و در آلت جنسی زنانه تا ۱۱ درصد افزایش میدهد. کیک کدو تنبل و پیراشکی جریان خون در آلت جنسی مردانه را تا ۲۰ درصد افزایش میدهند.

 

افزایش میل جنسی با مرکبات

خانم ها گوش کنید – یک مطالعه نشان داد که اگر شما بویی مانند گریپ فروت صورتی بدهید، مردها بطور خودکار فکر میکنند که شما جوانتر از آنچه به نظر میآید، هستید. در یک مطالعه، بوی پرتغال ۲۰ درصد از مردان را تحریک نمود. بنابراین آن بطری های روغن بدن مرکبات را بردارید و دست  شوید.

 

بالا بردن میل جنسی با زنبق الواری

در یک مطالعه، این بوی شیرین، کمیاب و حساس باعث روشن شدن حس جنسی ۱۱ درصد مردانی شد که در معرض آن قرار گرفتند. دیگر گل ها که مشهور به داشتن تاثیر مواد تقویت غرایز جنسی هستند شامل گل بنفشه، ارکیده و شمعدانی می باشند.

 

افزایش میل جنسی با چوب صندل سفید

زمانیکه به عنوان روغن ماساژ استفاده می شود، این ماده خوشبوی چوبی روشن قسمتی از آداب مسائل جنسی اقوام تانتریک برای هزاران سال بوده است. چوب صندل سفید گفته می شود که نیروی دوم از هفت نیروی روانی (در یوگا) را شروع می کند و واکنش جنسی یک فرد را بالا می برد. گفته میشود که وجود چوب صندل سفید در اتاق خواب باعث القای ارگاسم های قویتر می شود.

 

بالا بردن میل جنسی با عطر سنبل

گفته می شود که زنان زیادی در تاریخ بوده اند که از بوی عطر سنبل برای تحریک نمودن مردان خود استفاده می نمودند. گفته می شود که عطر سنبل سبب آرامش مردان و احساس جذاب بودن و نوازش شدن را به آنها می دهد.

 

افزایش میل جنسی با گل یاس (یاسمن)

دکتر کاریگ وارن ادعا می کند که گل یاس شهوانی ترین رایحه طبیعی می باشد. از این گل برای خواص رنگارنگی آن در کشورهای آسیایی استفاده شده است که به عهد باستان باز می گردد.

 

بالا بردن میل جنسی با مغز بادام

آهای آقایان ٬ زنان عاشق بوی مغز بادام هستند. این بسیار بسیار بیشتر بر زنان نسبت به مردان تاثیر میگذارد. اگر می خواهید زنی را از آن خود نمایید، او را مغز بادام باران نمایید !

 

افزایش میل جنسی با ریحان

افزایش میل جنسی , بالا بردن میل جنسی

در ایتالیا، زنان جوان روغن ریحان به خود میمالند تا مردان خواهان خود را تحریک نمایند. گفته می شود این بوی ادویه ای حساس ٬ به طور ویژه ای بر باز سازی بخش جنسی زندگی که ضعیف شده است ٬ تاثیر می گذارد.

 

بالا بردن میل جنسی با فلفل سیاه

ادویه جات تند مانند فلفل سیاه، فلفل قرمز و سیر میتوانند باعث تحریک جنسی و افزایش ضربان قلب شوند. واکنش هایی که واکنش جنسی انسان را تقلید می کند. برای قرن ها، فرهنگ های شرقی جلب ویژگی های فلفل سیاه برای خواص ایجاد کننده ی شهوت آن شده اند.

 

افرایش میل جنسی با گل سرخ یا رز

زنان عاشق این بو هستند. برای افزایش میل جنسی آن ها، گفته می شود که مردان روغن با بوی گل سرخ را بر روی سوراخ بینی، کف دست،پشت گوش و میان ریش های خود می مالند.

 

بالا بردن میل جنسی با زنجبیل

اگر شما می خواهید توانایی جنسی خود را بالا ببرید پس کاری را بکنید که افراد رم باستان انجام میدادند… مقدار بسیار زیادی زنجبیل تند و شیرین بخورید.

 

افزایش میل جنسی با نعناع

بیش از هر بوی دیگری، گفته می شود که نعناع افزایش دهنده امکان ارگاسم چندگانه در زنان می شود. این همچنین حال یک فرد را بهبود می بخشد که آن چیزی است که معمولا اتفاق میافتد هنگامی که یک فرد ارگاسم چندگانه دارد.

 

 

منبع: نی نی بان

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 36, میانگین امتیاز: 3,67 از 5)
Loading...