سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
×

آموزش ساخت ایمیل یکبار مصرف

18425_273

  آموزش ساخت ایمیل یکبار مصرف

 
در این مطلب به شما ترفندی یاد می دهیم که می توانید در دنیای مجازی یک اییمل یکبار مصرف درست کنید
 بسیاری از اوقات هنگام ثبت نام یک اکانت یا نظر گذاشتن در وبلاگ یا وب سایت و یا هر چیزی دیگر نیاز به وارد کردن آدرس ایمیل داریم!
بعد از مدتی از اینکه آدرس خود را وارد می کنیم متوجه دریافت ایمیل های گروهی، یا … هستیم که فقط صندوق ورودی ایمیل را پر می کنند و این به مذاق هیچ کس خوش نمی آید!
اما خوشبختانه این بار به شما ترفندی یاد می دهیم که می توانید در دنیای مجازی یک اییمل یکبار مصرف درست کنید و از آن برای چنین مواقعی استفاده کنید!افزونه ای به نام Less Spam برای مرورگر فایرفاکس وجود دارد که امکان ساختن ایمیل یکبار مصرف در سرویس های مخصوصی را می دهد.
روند کار با این سرویس را با هم پیش می بریم. بعد از این که این افزونه را از لینک انتهای مرورگر نصب کردید ( در برخی ورژن ها نیاز به ریست مرورگر نیست و در برخی ورژن ها باید مرورگر را ریست کنید )

به قسمت ارسال نظر در یک سایت بروید :

335394_700

در قسمتی که باید ایمیل را وارد کنید، قبل از اینکه اکانتی بسازید روی گزینه ای که در بالا مشخص شده است کلیک راست کنید و این مورد را انتخاب کنید یا دکمه Y را بزنید! تا وارد پروسه ساختن ایمیل شوید.

آموزش ساخت و به کارگیری ایمیل های یکبار مصرف

اینجا به شما اطلاع می دهد که ایمیلی که از پیش ساخته باشید ندارید و باید روی OK کلیک کنید تا بتوانید یک آدرس بسازید. ما بعد از کلیک کردن آن وارد صفحه زیر می شویم:

آموزش ساخت و به کارگیری ایمیل های یکبار مصرف

در کادر اول ایمیل اصلی تان را وارد می کنید. بعد از این، مشخص می کنید که به چه صورت این ایمیل نمایش داده شود.  در کادر بعد یکی از سرویس دهنده ها را انتخاب می کنید و بعد OK را بزنید!

حالا سرویس شما ساخته شد. باز به همان کادر برگردید و دکمه ای را که گفته بودیم مجددا فشار دهید!

آموزش ساخت و به کارگیری ایمیل های یکبار مصرف

به همین راحتی آدرسی برای شما ساخته شده و قرار می گیرد که هیچ گونه استفاده اسپمی از آن نخواهد شد. اگر لینک فعال سازی یا موارد مشابه نیاز باشد با توجه به این ایمیل ارسال شود به پنل ارائه دهنده می رود که به راحتی می توانید آن را بازیافت کنید.

به شما توصیه می کنیم برای جلوگیری از اسپم های ایمیلی، شلوغ شدن ایمیل به پیام های غیردلخواه این افزونه را نصب کنید و از آن بهره مند شوید.

مای تک
این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 1, میانگین امتیاز: 4,00 از 5)
Loading...