سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
×

آرایش لب به سبک آنجلینا جولی

به سبک آنجلینا جولی , لب های خود را آرایش کنید

 

هیچ چیز پر جذبه تر از داشتن لب‌هایی توپر و گوشتالو مثل آنجلینا جولی نیست! نه تنها لب‌های پر شما را جذاب‌تر می‌کنند.

 

هیچ چیز پر جذبه تر از داشتن لب‌هایی توپر و گوشتالو مثل آنجلینا جولی نیست! نه تنها لب‌های پر شما را جذاب‌تر می‌کنند، بلکه جوانی و نشاط را در چهره‌ی شما تداعی می‌کند. بعضی‌ها بصورت طبیعی از نعمت داشتن لب‌های پر بهره‌مند شده‌اند، بقیه هم می‌توانند در این زمینه تقلب کنند!

۱. شب‌ها به لب ‌هایتان نرم کننده بمالید و با استفاده از یک مسواک نرم آنرا لایه‌برداری کنید تا سلول‌های پوستی مرده‌ی آن از بین برود. همین کار، از اینکه لب شما خشک و باریک بنظر بیاید جلوگیری می‌کند.

۲. از یک خط لب استفاده کنید و لب‌هایتان را کمی دورتر از خط طبیعی‌شان خط بکشید. سعی کنید کمان بالای لبتان را پر کنید تا اینکه لبتان پهن تر بنظر بیاید.

۳. رژ لب‌ های روشن را بر انواع رنگ‌های برجسته و تیره ترجیح دهید. دقیقاً همانند لباس‌های تیره که شما را لاغرتر نشان می‌دهند، رژ لب‌های تیره نیز باعث خواهند شد لب شما باریک‌تر بنظر برسد، در حالی که رژهای روشن بر خلاف این عمل خواهند کرد.

۴. زمانی که عجله دارید، بجای رژ لب از برق لب استفاده کنید. از آنجایی که برق لب، درخشندگی، بعد و رطوبت به لب‌هایتان می‌بخشد، آنرا حجیم تر نشان می‌دهد.

۵. از حجم دهنده‌های لب استفاده کنید. برخی از آن‌ها حاوی کلاژن هستند که بلافاصله خط و خطوط لب‌ های شما را پر می‌کنند و باعث خواهند شد لب شما جوان و شاداب تر بنظر برسد.

۶. برق لب یا سایه چشم نقره‌ای مرواریدی به وسط لب پایینی‌تان و اطراف کمان لب بالایی‌تان بمالید تا باعث شود لبتان نور را منعکس کند. اینطوری بنظر خواهد رسید که لب‌هایی حجیم و تو پر دارید.

منبع : سرخاب سفیداب

 

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 1, میانگین امتیاز: 5,00 از 5)
Loading...