جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
×

معشوقه جدید برد پیت | زن خوشگلی که قرار است جای آنجلینا جولی را بگیرد

زن خوشگلی که قرار است جای آنجلینا جولی را در خانه برد پیت بگیرد را در تصاویر مشاهده می کنید. آنجلینا جولی به تازگی متوجه شده است که برد پیت با یک زن هالیوودی ( معشوقه جدید برد پیت) رابطه عاشقانه و رابطه جنسی دارد و به همین دلیل تصمیم گرفته از برد پیت طلاق بگیرد.

آنجلینا جولی و معشوقه جدید بردپیت و بردپیت

وکیل خانواده جولی در بیانیه ای درباره دادخواست آنجلینا اعلام کرد: «آنجلینا جولی برای پایان دادن به زندگی مشترک دادخواست داده است. به گزارش مجله تصویر زندگی این تصمیم برای سلامت خانواده است. آنجلینا اظهار نظر نخواهد کرد و درخواست می کند در این مقطع زمانی به حریم خصوصی خانواده احترام بگذارید.»

 

در خبرها اعلام شده که لورا واسر وکالت آنجلینا را برای طلاق برعهده دارد. هر چند دلیل جدایی این زوج مشهور از جانب آنجلینا جولی «حفظ سلامت خانواده» عنوان شده اما به نظر می رسد انگار پای یک زن در میان است.

معشوقه جدید برد پیت

برخی از رسانه ها گزارش داده اند که تصمیم جدایی پس از کشفیاتی بود که کارآگاهی خصوصی درباره براد پیت داشته است. گویا آنجلینا جولی یک کارآگاه خصوصی استخدام کرده بود. چون احساس می کرد که براد پیت در دوران فیلمبرداری فیلم جدیدش به او خیانت می کند و همین طور هم بود و این کشف تیرخلاص شد.»

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 17, میانگین امتیاز: 4,59 از 5)
Loading...