جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
×

غیرفعال کردن نمایش تصاویر واتس اپ در گالری

غیرفعال کردن نمایش تصاویر واتس اپ در گالری

روش نشان ندادن تصاویر واتس اپ در گالری 

تصاویر واتس اپ در گالری را پنهان کنید, غیرفعال کردن نمایش عکس‌های دریافتی از نرم‌افزارهای پیام‌رسان در گالری تصاویر , ترفندهای واتس آپ, حفظ حریم خصوصی, غیر فعال کردن تصاویر واتس اپ در گالری, مارکت‌ اندروید, اپلیکیشن واتس‌اپ, واتس اپ اندروید, برنامه واتس اپ, نصب واتس اپ, عکس های واتس اپ, چگونه واتس اپ را فعال کنیم, ذخیره عکس در واتس اپ

 

یکی از مشکلاتی که کاربران دستگاه‌های اندرویدی برای حفظ حریم خصوصی دستگاه هوشمند خود با آن مواجه هستند، نمایش خودکار عکس‌های دریافتی از نرم‌افزارهای پیام‌رسان همچون واتس‌اپ در گالری تصاویر دستگاه است. گاهی این تصاویر توسط افرادی ناشناس ارسال شده و گاهی نیز عضویت در گروه‌های مختلف موجب می‌شود تصاویری که خودتان نیز آنها را مشاهده نکرده‌اید در گالری و در میان عکس‌های ثبت شده توسط خودتان نمایش داده شود.

 

دوست دارید نمایش تصاویر واتس اپ را غیرفعال کنید و در حالت کلی با ترفندی قابلیت نمایش تصاویر ذخیره شده در پوشه‌های دلخواهتان را غیرفعال کنید؟ انجام این کار بدون نیاز به اپلیکیشن‌های قفل‌گذار و ‌براحتی با اجرای این ترفند امکان‌پذیر است:

 

۱- پیش از هر چیز نیازمند ابزاری برای مدیریت فایل‌های ذخیره شده روی دستگاه خواهید بود. برای انجام این کار پیشنهاد می‌کنیم اپلیکیشن ES File Explorer را از مارکت‌ اندرویدی موردنظرتان دانلود و روی دستگاه هوشمندتان نصب کنید.

http://j.mp/click_esfile

 

۲- پس از نصب و اجرای مرورگر فایل ES در دستگاه هوشمند خود، مسیر زیر را که محل قرارگیری عکس‌های دریافتی توسط اپلیکیشن واتس‌اپ است دنبال کنید:

 

sdcard/WhatsApp/Media/WhatsApp Images

 

۳- در ادامه پس از مراجعه به مسیر گفته شده، روی آیکون آبی رنگی که با علامت «+» به‌نمایش درآمده است فشار دهید و گزینه File را انتخاب کنید.

 

۴- حالا کافی است نام nomedia. را به فایل جدید اختصاص داده و روی OK فشار دهید تا فایلی با این نام در پوشه‌ WhatsApp Images ایجاد شود.

 

۵- چنانچه اپلیکیشن گالری را اجرا کنید مشاهده خواهید کرد همه عکس‌های ذخیره شده در پوشه‌ جدید از دید گالری پنهان شده است‌.

 

نکته: با استفاده از این ترفند می‌توانید عملیات پنهان‌سازی هر گونه محتوای چندرسانه‌ای را در گالری اجرا کنید. تنها کاری که باید انجام دهید مراجعه به پوشه‌ شامل فایل‌های چندرسانه‌ای و ایجاد فایلی با نام nomedia. در پوشه‌ موردنظر است.

 

منبع:جام جم آنلاین

 

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 3, میانگین امتیاز: 5,00 از 5)
Loading...