جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
×

عکس رقص زنان در خیابان های رشت

عکس رقص زنان در خیابان

چند روزی است که تصاویر و کلیپ هایی از رقصیدن زنان در خیابان های رشت در شبکه های اجتماعی دست به دست می چرخد و عمده مردم با دیدن این تصاویر فقط ابراز تأسف کرده و به مسئولان برگزاری این بی عفتی و بی حیایی گلایه می کنند.

بنابراین گزارش، در حالی که شهرستان انزلی پایتخت تئاتر کشور است، شهردار رشت روز ۱۲ دی ماه را روز تئاتر نامیده و آنگونه که علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امسال را سال تئاتر دانسته بود با هماهنگی نهادهای دولتی محفل فساد را برای اهالی هنر و تماشای آن از سوی مردم فراهم آورد.

انتخاب خیابان هایی که گروه های مثلا تئاتر از آن رد شدند در نوع خود قابل توجه بود؛ حضور در خیابان هایی که مزین به نام شهداست و رقاصی زنان در این خیابان ها اشک دلسوزان انقلاب و خانواده شهدا را در آورد.

انجام حرکت های عجیب و غریب، پوشش های کاملا نامتعارف، آرایش های آنچنانی که این روزها، حتی در خیابان های شهر کمتر به چشم می آید، اختلاط راحت و البته بی مزاحمت دختر و پسر، رقاصی و حرکات موزون، استفاده از ماسک هایی که در جشن های خاص غربی مورد استفاده قرار می گیرد، تنها و تنها، بخشی از هنرنمایی این حضرات بازیگر در راستای افتتاح تئاتر دائم و جشن روز رشت بود.

مردم و عابران پیاده ای که عصر دیروز مشغول عبور از مرکز شهر رشت بودند، با صحنه! هایی مواجه شدند که برای همگی اعجاب آور بود. نکته قابل تامل اینکه این هنرنمایی در جایی برپا می شد که در طول سالهای پس از پیروزی انقلاب تا همین چند روز پیش، پیکر بیش از ۸۰۰۰ نفر از هنرمندان واقعی این استان در این میدان تشییع شد.

میدانی که نام شهدای بزرگواری را بر خود داشته و دارد که در عملیات سرپل ذهاب در حالی که تنها چند روز از آغاز جنگ تحمیلی می گذشت، در راه استقلال این مرز و بوم به شهادت رسیدند.

تصاویر زیر با عرض معذرت از خانواده شهدا و مردم شهید پرور ایران جهت اطلاع از بی بند و باری صورت گرفته به نمایش در می آید تا مردم خود نفوذ فرهنگی را قضاوت کنند.

 

عکس رقص زنان در خیابان

 

 

عکس رقص زنان در خیابان

 

 

عکس رقص زنان در خیابان - مجله تصویر زندگی

شمال نیوز

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 24, میانگین امتیاز: 3,88 از 5)
Loading...