سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
×

فال شغل آینده متولدین هر ماه (طالع بینی آینده شغلی)

فال شغل آینده متولدین هر ماه - Career Astrology

فال شغل آینده متولدین هر ماه

محققان انگلیسی در یک تحقیق آماری کاملاً جدی اما عجیب نشان دادند که افراد متولد هر ماه در آینده چه مشاغلی را انتخاب خواهند کرد.

 دانشمندان علم نجوم بارها تائید کرده اند که فال و طالع بینی از روی حرکت ستارگان و کواکب و یا کف بینی ریشه علمی ندارد.

شاید به همین منظور پژوهشگران اداره ملی آمار انگلیس در یک تحقیق کاملاً جدی و با استفاده از اطلاعات تازه ترین سرشماری ماههای تولد افرادی را که در ۱۹ شغل مختلف مشغول به کار هستند تجزیه و تحلیل کرده و نوع ارتباط میان ماه تولد و شغل آینده را تعیین کردند.

برپایه این بررسیها برای مثال بیشتر دندانپزشکان متولد ماه دسامبر هستند درحالی که ماه فوریه برای پرورش هنرمندان ماه ایده آلی است.

پیک تعداد پزشکان عمومی و ماموران مالیات در ماه ژانویه افزایش می یابد. ماه مارس برای خلبانان و موسیقی‌دانان ماه مناسبی است.

ماه ژوئن مهد روسای شرکتها و برندگان نوبل است. به طوریکه از ۲۲ نفر از آخرین برندگان نوبل ۵ برنده متولد این ماه هستند.

اما ماههای تابستان برای فوتبالیست شدن خوب نیست، هرچند می توانید امیدوار باشید که فرزند تابستانی شما از این شانس برخوردار باشد که روزی رئیس جمهور شود. در واقع “بیل کلینتون” و “باراک اوباما” مهر تائیدی بر این ادعا هستند.

براساس گزارش دیلی میل، تعداد بناها و آریشگرها در ماه سپتامبر افزایش می یابد. درحالی که ماه نوامبر دوره تولید بیماران اسکیزوفرنی و قاتلان سریالی است.

متولدین آوریل بهتر است کاملاً نا امید شوند. این افراد ضریب هوشی پایینی دارند و ممکن است دیکتاتور شوند. به طوریکه صدام و هیتلر متولد این ماه هستند. البته نباید چندان نا امید شد. چون نوابغی چون چارلی چاپلین هم متولد این ماه هستند. شاید هم یک روز ملکه شدید و سالیان طولانی به ملکه بودن خود ادامه دادید (ملکه الیزابت دوم متولد آوریل است).

ارتباط میان مشاغل و ماههای تولد

متولدین ماه ژانویه (January): درصد بالای پزشکان عمومی و ماموران مالیات

متولدین ماه فوریه(February): ماه مناسب برای هنرمندان و کنترل کننده های ترافیک

متولدین ماه مارس (March): خلبانان و موسیقی‌دانان

متولدین ماه آوریل (April): ضریب هوشی پایین تر از حد متوسط و تولید دیکتاتور: صدام، هیتلر- شاید هم نابغه شدید: چارلی چاپلین

متولدین ماه می (May): چند فوتبالیست از جمله دیوید بکهام و تعداد بیشتری سیاستمدار (جان اف کندی و تونی بلر)

متولدین ماه ژوئن (June): ماه ایده آل برای روسای شرکتها و برندگان نوبل

متولدین ماه جولای (July): ماه مناسب برای بناها، رانندگان قطار، آرایشگرها و آدمهایی که از راههای عجیبی معروف می شوند: جولین آسانژ، جی. کی رولینگ، دانیل ردکلیف (بازیگر هری پاتر)

متولدین ماه آگوست (August): بازهم تعداد زیادی بنا اما رئیس جمهور هم در این ماه زیاد متولد شده است: باراک اوباما و بیل کلینتون.

متولدین ماه سپتامبر (September): فوتبالیستها و افراد معروف دانشگاهی

متولدین ماه اکتبر (October): ماه مناسب برای کسانی که می خواهند عمر طولانی داشته باشند. به طور متوسط متولدین این ماه ۲۱۵ روز بیشتر از متولدین ماه مارس زندگی می کنند.

متولدین ماه نوامبر (November): این احتمال وجود دارد که به یک قاتل زنجیره ای و یا بیمار اسکیزوفرنی تبدیل شوید.

متولدین ماه دسامبر (December): متوسط تعداد دندانپزشکان در این ماه زیاد است.


♈ فال شغل آینده متولدین فروردین (برج حمل)

متولدین فروردین ماه دوست دارند همه چیز خود را متنوع و مهیج کنند از زندگی، کار، تفریح گرفته  تا همه چیز. از آنجایی که عاشق تنوع و هیجان هستند، برای کارهایی مثل تبلیغات، رسانه های گروهی، طراحی مُد، و معماری مناسب هستند. متولدین فروردین در کارهایی که نیازمند خلاقیت است شانس بسیاری برای موفق خواهند داشت.

بهترین آینده شغلی  که برای افراد برج فلکی قوچ می توان نام برد: کارآفرین، روزنامه‌نگار، وکیل مدافع، شفادهنده مقدس، استاد، سخنران انگیزشی، دلقک، آرایشگر، فروشنده، سردبیر مجله، مامور


♉ فال شغل آینده متولدین اردیبهشت (برج ثور)

متولدین اردیبهشت ماه دریای صبر و بردباری هستند. فقط کافی است منابع و زمان کافی را به آنها بدهید تا سر موقع کار را به خوبی برایتان انجام دهند، و اصلاً هم برایشان مهم نیست که آن کار چقدر خسته کننده ملالت آور بوده. این افراد بانکدارها، دانشمندها، حسابدارها و معلم های خوبی خواهند شد، چون اینکارها نیازمند صبر و استقامت است.

بهترین آینده شغلی برای افراد برج ثور: بانک‌دار، مدیر، مدیر املاک و مستغلات، عکاس، فیلم‌ساز، طراح داخلی، رقصنده، موسیقی‌دان، تاجر هنری، صاحب رستوران، گریمور، خواننده.


♊ فال شغل آینده متولدین خرداد (برج جوزا )

متولدین این ماه هم مثل متولدین اردیبهشت ماه منبع انرژی هستند و از صبر کردن هم خسته نمی شوند. این افراد در حرفه هایی که در آن فرد باید روی پای خود بایستدند خیلی موفق خواهند بود. آنها در شغل های تحقیقانی، مترجمی، و هتلداری خیلی خوب عمل می کنند چون این کارها مستلزم انرژی و نیروی فراوان است. این افراد حتی اگر ۵ سال هم از شروع کار یک پروژه بگذرد، انرژی خود را از دست نمی دهند.

بهترین آینده شغلی برای یک جوزایی: روزنامه نگاری، ماشور، توسعه‌دهنده وب، کارمند اداری، کارآفرین، گریمور، آرایشگر، ویرایشگر، مدیر پروژه، کارگردان فیلم، معلم یوگا، مترجم، کمدین، دی جی، تاجر روزانه


♋ فال شغل آینده  متولدین تیر (برج سرطان)

متولدین این ماه شنوندگان بسیار خوب و برای دردودل فوق العاده هستند. این افراد طبیعتاً برای شغل هایی که نیازمند ارائه ی پند و اندرز است مثل مشاوره، حقوق، روانشناسی، روانپزشکی و تدریس بسیار مناسب هستند. اینها افرادی احساساتی هستند، به همین دلیل نسبت به احساسات دیگران نیز حساس می باشند و هر کاری از دستشان برمی آید برای رفع درد و رنج دیگران انجام می دهند.

بهترین آینده شغلی برای افراد برج فلکی سرطان: مدیر اجرایی شرکت، مراقبت از کودکان، سردبیر، نویسنده، صاحب گالری، کارگردان هنری، طراح داخلی، مدافع حقوق زنان، طراح شهری، مشاور خانواده، صاحب متل، برنامه نویس یا تحلیل‌گر سیستم‌های کامپیوتری، مشاغل مرتبط با خانه، استراتژیست سازمان‌ها.


♌ فال شغل آینده متولدین مرداد (برج اسد)

بشاشیت و جمع گرایی بیش از حد، و توانایی متولدین این ماه برای القای زندگی و حیات حتی در کسل کننده ترین موقعیت ها، باعث می شود بتوانند رهبران فوق العاده ای شوند.

این افراد همچنین در شغل هایی که در آن نیاز به تحرک، انگیزش و خلاقیت زیاد است هم موفق خواهند شد. رسانه های گروهی، تدریس، هنر، و تبلیغات از جمله کارهایی است که به خوبی از عهده ی آن برمی آیند. آنها همچنین می توانند رئیس جمهور، مدیر و رئیس و ویراستارهای فوق العاده ای شوند.

بهترین آینده شغلی برای افراد برج فلکی اسد: بازیگر، معلم، مشاور، هنرمند، دکوراتور داخلی، وکیل، مامور، مجری، رهبر مذهبی، مدیرعامل، طراح مراسم، حامی حقوق انسان‌ها، نویسنده کودکان، سیاست‌مدار، سخنران، معلم انگیزشی، رقصنده، صاحب یک کمپانی خلاقیت، طراح مد و لباس، توسعه دهنده بازی، آموزش دهنده حیوانات.


♍ فال شغل آینده متولدین شهریور (برج سنبله)

تکیه کلام متولدین این ماه “تجزیه و تحلیل کن!” است. با توجه به همین علامت کارهایی به آنها داده شود تا بتوانند این نیاز درونی خود را برای تحقیق و تحلیل ارضاء کنند.

تحقیقات، اکتشاف، آزمایشات و تحقیقات پزشکی بهترین شغل های مناسب برای آنهاست.

بهترین آینده شغلی برای افراد برج فلکی عذرا: روزنامه نگار، مدیر دفتر، دام‌پزشک، زیست‌شناس، حساب‌دار، کارمند امور اجتماعی، طراح سیستم‌ها، مدیر پروژه، شفادهنده مقدس، متخصص تغذیه


♎ فال شغل آینده متولدین مهر (برج میزان)

این افسونگران خوش زبان در زمینه هایی قابلیت دارند که بتوانند از این سرمایه ی خدایی خود استفاده کنند. متولدین این ماه بهترین سیاستمداران، مشاوران تحصیلی و آموزشی، دلالان، و مشاوران خواهند بود. آنها افرادی منصف و بااخلاق هستند، و در شغل های که نیازمند قضاوت و انصاف است نیز بسیار موفق خواهند شد.

بهترین آینده شغلی افراد برج میزان: روزنامه‌نگار، طراح مد و لباس، دکوراتور داخلی، کارگردان خلاق، هنرمند، وکیل، قاضی، برگزارکننده جشن، گریمور، منتقد غذا، حامی حقوق انسان‌ها، فیلم‌ساز، واسطه، مامور، مهندس، آرشیتکت.


♏ فال شغل آینده متولدین آبان (برج عقرب)

متولدین این ماه افرادی بسیار فردگرا هستند. آنها دوست دارند به سبک و مرام خود کار کنند و کسی در کار آنها دخالت نکند. به طور خلاصه بگویم، از رئیس و آقا بالا سر داشتن متنفرند. آنها می توانند موسسان شرکت، تاجران، مدیران، مشاوران خوبی باشند.

بهترین آینده شغلی که افراد برج فلکی کژدم در آن موفق می‌شوند:‌ وکیل، غول املاک و متسغلات، بدنساز، روانشناس، سرمایه گذار، وکیل مالیات، متصدی کفن و دفن، ژورنالیست و موسیقی‌دان.


♐  فال شغل آینده متولدین آذر (برج قوس)

متولدین این ماه عاشق مسافرت و دوستیابی هستند و بسیار خوش صحبت هستند. به خاطر همین خصوصیات و ویژگی ها می توانند در کارهایی مثل فروشندگی موفق شوند. آنها همچنین برنامه ریزان و بازاریابان موفقی خواهند بود. در هر کاری که با مشتری و ارباب رجوع سروکار داشته باشد، آنها موفق خواهند بود.

بهترین آینده شغلی برای افراد برج فلکی کمان‌دار: کارآفرین، نویسنده، ناشر، سخنران انگیزشی، دپارتمان طراح‌هان یا خلاقان، فروشنده، استاد، راهنمای سفر، کارگر، سازماندهی بین‌المللی حقوق انسان‌ها، طرفدار حفط منابع طبیعی و کار کردن پروژه محور برای دیگران.


♑ فال شغل آینده متولدین دی (برج جدی)

متولدین این ماه اشتیاق چندانی برای انجام کارهای بزرگ ندارند، و دوست دارند به حال خود باشند. آنها با اشیاء و لوازم بیجان رابطه ی بهتری برقرار می کنند تا آدم ها. شغل های مورد علاقه ی آنها کارهای نرم افزاری کامپیوتر، و مهندسی فناوری اطلاعات است. آنها مکانیک ها و تعمیرکارهای خوبی خواهند شد.

بهترین آینده شغلی برای افراد برج فلکی جدی: تهیه کننده فیلم، مدیر، سیاست‌مدار، افسر پلیس، دلال سهام، دکتر، رئیس جمهور، مدیر مدرسه، مدیرعامل، مدیر مالی، صاحب کسب و کار، آرشیتکت، کارگردان خلاق


♒ فال شغل آینده متولدین بهمن (برج دلو)

متولدین این ماه افرادی ترقی خواه، پیشرو و آینده نگر هستند. بهتر است آنها در قسمت برنامه ریزی و سرپرستی شرکت به کار گمارده شوند. علاوه بر اینها، آنها ستاره شناسان، فالبینان، و طالع بینان بسیار خوبی خواهند شد. بله، آنها بیش از سایر مردم می توانند آینده نگری کنند.

بهترین آینده شغلی برای افراد برج فلکی دلو: معلم، آینده‌نگر، دانشمند، فروشنده، مسئول روابط عمومی، ستاره پاپ، مربی، کارگر غیرانتفاعی، ستاره‌شناس، شفا‌دهنده ذهنی، مجری تاک شو، نویسنده، محقق، برنامه‌نویس کامپیوتر و مخترع.


♓ فال شغل آینده متولدین اسفند  (برج حوت)

متولدین این ماه دنباله روهای بسیار خوبی هستند. آنها می توانند با کمک گرفتن و پیروی از کتاب راهنما، دشوارترین کارها را هم انجام دهند. آنها نایب رئیس جمهور، نایب وزیر و نایب رئیس و معاونان خوبی خواهند شد.

بهترین آینده شغلی برای افراد برج فلکی حوت: عکاس، فیلم‌ساز، موسیقدان، هنرمند، مدیر منابع انسانی، مسئول یک سازمان غیرانتفاعی، پرستار، فیزیوتراپیست، روانپزشک، درمانگر و رهبر معنوی.


این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 182, میانگین امتیاز: 3,70 از 5)
Loading...