سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
×

سنگ ماه تولد + خصوصیات متولدین ماه‌های سال

♈ سنگ ماه تولد فروردین ماهی‌ها : الماس

آنها عاشق مردمان صمیمی، آزادی خندیدن به لطیفه های بامزه و فیلم های ترسناک هستند و از سخن چینی، دوستان موذی و دروغ و دروغگویی بیزارند. بر اساس سنگ تولدشان، در رهبری کردن یک گروه، محدود کردن خود به مقررات و تصمیم گیری های سخت بهترین هستند و همچنین افرادی حساس و سراسر شور زندگی هستند.

♉ سنگ ماه تولد اردیبهشت ماهی‌ها : زمرد سبز

آنها عاشق غذاهای خوشمزه، لباس های شیک، پیام های متفتوت، طبیعت و آرام خندیدن هستند و از کسانی که خود را به دیگران تحمیل می کنند، موسیقی های گوشخراش و عجله کردن بیزارند.
براساس سنگ تولدشان، در خلق آثار زیبا، آشپزی، هنر و باغبانی بهترین هستند و نیاز دارند که بدانند دیگران آنها را دوست دارند. چندان اهل خودنمایی نیستند، اما دوست دارند مورد توجه فرار گرفته و از آنها تعریف شود.

♊ سنگ ماه تولد خرداد ماهی‌ها : مروارید

آنها عاشق بحث و گفتگوهای جالب، فیلم های تخیلی، رفتن به مکان های تازه، آشنا شدن با افراد جدید و اولین نفر در پیروی از مد هستند و از اینکه به آنها بگویی چه کاری را انجام دهند و چه کاری را انجام ندهند و از افرادی که ساعت ها نشسته و هیچ حرف جالبی برای گفتن ندارند، بیزارند.

بر اساس سنگ تولدشان در جفت و جور کردن و سازماندهی میهمانی ها، ارائه ایده های درخشان برای پروژه های تحت نظر خود و انجام دادن چند کار به طور همزمان استادند.

♋ سنگ ماه تولد تیر ماهی‌ها : یاقوت سرخ

آنها عاشق گذران وقت در منزل، اجتماعات خانوادگی و گوش دادن به موسیقی های آرام هستند و از فیلم های اکشن، افراد عصبی که همیشه در حال داد زدن هستند، همچنین کنار گذاشته شدن توسط افرادی که دوستشان دارند، بیزارند.
بر اساس سنگ تولدشان، در انجام دادن کارهایی که باعث می شود دیگران راجع به خود احساس خوبی داشته باشند، گوش دادن به حرف دیگران و سنگ صبورشان شدن و نیز فداکاری و محبت به دوستان بهترین هستند.

♌ سنگ ماه تولد مرداد ماهی‌ها : عقیق رنگارنگ

آنها عاشق رنگ های سرد و در مرکز توجه قرار داشتن هستند و از شب های بلند و خسته کننده، بیکار نشستن و مورد توجه قرار نگرفتن در جمع بیزارند.
بر اساس سنگ تولدشان، این افراد در نشان دادن بهترین وضعیت خود در میهمانی ها و جمع های دوستانه استادند و نیاز دارند تا برای تمام کارهای خوبی که انجام می دهند مورد توجه قرار گیرند.

♍ سنگ ماه تولد شهریور ماهی‌ها : یاقوت کبود

آنها عاشق توجه کردن به جزئیات، حل مسائل بسیار مشکل و انجام دادن کارها در زمان خودش هستند و از افراد گیج و تنبل، گفتگوهای بی معنا و دوستانی که نمی توانند حتی برای بیرون رفتن و قهوه خوردن تصمیم بگیرند، بیزارند.
بر اساس سنگ تولدشان، این افراد در سازمان دهی مناسب طرح ها و پروژه ها و به انجام رساندن کارها در مهلت تعیین شده و حاضر و آماده بودن در مواقع ضروری استادند.

♎ سنگ ماه تولد مهر ماهی‌ها : عین الشمس “زرد کبود”

این افراد عاشق پیرایش ظاهری، اسباب بازی های دوران بچگی، چیزهای رمانتیک و شمع هستند و از تنها بودن بیزارند.
بر اساس سنگ تولدشان، در حل کردن مشکلات دوستان با دیدن هر دو جنبه قضیه و پر کردن محیط اطراف خود از اشیاء زیبا، بهترین هستند. تا عمق یک دوستی پیش می روند و از اینکه بین دو دوست روزی شکراب شود به شدت بیزارند.

♏ سنگ ماه تولد آبان ماهی‌ها : یاقوت زرد

آنها عاشق داستان های پلیسی و مرموز و شمع روشن کردن بر سر سفره ی شام هستند! و از افرادی که با آنها رقابت می کنند، رازهای درون شان را آشکار می سازد و سوالات آنها، افراد را در معذوریت پاسخگویی قرار می دهد، بیزارند.
بر اساس سنگ تولدشان این افراد در خوشحال کردن خود با موضوعات کوچک- زمانی که یک ناراحتی پیش می آید- و به خرج دادن شجاعت کافی برای یافتن چیزهای نو و جدید بهترین هستند.

♐ سنگ ماه تولد آذر ماهی‌ها : فیروزه

آنها عاشق رفتن به خارج از کشور، فیلم های کمدی و فراگیری مهارت های جدید هستند و از کارهای عادی و روزمره زندگی و غذاهای یکنواخت بیزارند.
بر اساس سنگ تولدشان در پیروزی در بحث ها و لبخند زدن استادند و روحیه ای تسخیر ناپذیر دارند. عاشق مسافرت و حادثه های نهفته در آن هستند. فردی درستکار و صادق بوده، و حرف هایشان را رک و راست و بدون واهمه از دیگران بیان می کنند.

♑ سنگ ماه تولد دی ماهی‌ها : لعل

آنها عاشق داشتن هدفی مشخص در زندگی و رسیدن به آن، نظم و ترتیب و رسیدن به آینده ای روشن با تلاش بسیار هستند و از افراد تنبل که مسئولیت پذیر نیستند و تصمیم های خود را در آخرین لحظه تغییر می دهند،بیزارند.
بر اساس سنگ تولدشان در شناخت بهترین خصیصه ها در دیگر افراد و کمک کردن به دیگران برای رسیدن به آرزوهایشان بهترین هستند و بر این باورند که داشتن هدفی مشخص در زندگی می تواند آنها را به آرزوها و امیال شان برساند.

♒ سنگ ماه تولد بهمن ماهی‌ها : یاقوت ارغوانی

آنها عاشق مشارکت در ارائه ایده های جدید و تلاش برای رسیدن به هدفی والا هستند و از ماندن در یک جا، سوءاستفاده از حیوانات و آلودگی سیاره ای که در آن زندگی می کنند، بیزارند.
بر اساس سنگ تولدشان در ساختن چیزهای جدید و ارائه ایده های نو برای ساختن دنیایی بهتر، بهترین هستند.

♓ سنگ ماه تولد اسفند ماهی‌ها : حجرالدم “یشم خطایی”

آنها عاشق فیلم های ترسناک و کمدی، غروب زیبای خورشید، آتش درست کردن و جشن های بزرگ مثل کریسمس هستند و از قسم خوردن های زیاد و افرادی که همیشه سعی می کنند با دروغ خود را خوب جلوه دهند، بیزارند.بر اساس سنگ تولدشان در تصمیم گیری با قلب خود و نه با عقل خود، در یافتن نکات منفی دیگران و اصلاح آنها استادند.

 

backvisit

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 127, میانگین امتیاز: 4,32 از 5)
Loading...