پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
×

تغییر شماره تلگرام | انتقال اکانت تلگرام با حفظ اطلاعات

تغییر شماره تلگرام , انتقال اکانت تلگرام

روش انتقال اکانت تلگرام با تغییر شماره تلگرام بدون از دست دادن اطلاعات

تغییر شماره تلگرام , انتقال اکانت تلگرام , انتقال حساب کاربری تلگرام به شماره دیگر , تغییر شماره تلفن در تلگرام  آموزش تلگرام, ترفند, ترفند تلگرام

 

همانطور که می دانید هر اکانت یا حساب کاربری تلگرام بر روی یک سیم کارت و یا در واقع بهتر است بگوییم بر روی یک شماره تلفن ساخته می شود و تمام دوستانی که این شماره را دارند متوجه ورود شما به تلگرام شده و شماره شما را در اکانت تلگرامی شما می بینند. اما چه بسیار مواقعی که شما تصمیم می گیرید بنا بر هر دلیلی تمام اطلاعات، چنلها، کانال ها و … را به یک شماره دیگر منتقل کنید بدون اینکه کوچکترین اطلاعاتی از دست بدهید. در واقع همان حساب کاربری با تمام دیتاها و اطلاعاتش را به یک شماره دیگر منتقل کنید. اگر به دنبال تغییر شماره تلگرام خود و انتقال اکانت به شماره جدید هستید با ما همراه باشید.

همانطور که اشاره کردیم تلگرام دارای قابلیتی است که بر این اساس شما می توانید تمام اطلاعات و محتوای فعلی تلگرام خود را به یک شماره دیگر منتقل کنید یا در واقع شماره تلگرام خود را تغییر دهید. امروز در هاو کن یو یا چگونه می توانید با شما با آموزش قدم به قدمی که توسط تیم تصویر زندگی آماده شده است شما را راهنمایی می کنیم. فقط این نکته را به خاطر داشته باشید که بر اساس آنچه تلگرام اعلام کرده است تمام کسانی که شماره فعلی که اکانت شما بر روی آن نصب است را دارند در صورتی که شما آن ها را بلاک نکرده باشید از این پس اکانت شما را با شماره جدید خواهند دید.

چگونه می توانید تلگرام خود را بدون از دست دادن اطلاعات به شماره و سیم کارت دیگر منتقل کنید؟

 

مراحل تغییر شماره تلگرام / انتقال اکانت تلگرام به شماره دیگر :

 

۱) به قسمت تنظیمات یا Setting تلگرام بروید:

بعد از اینکه تلگرام را باز کردید سه خط بالا سمت چپ را بزنید و سپس از پنجره باز شده تب Settings را زده تا وارد بخش تنظیمات تلگرام خود شوید.

تغییر شماره تلگرام , انتقال اکانت تلگرام

تغییر شماره تلگرام بدون از دست رفتن اطلاعات 

۲) روی setting بزنید:

با لمس setting وارد قسمت تنظیمات تلگرام بشوید

تغییر شماره تلگرام , انتقال اکانت تلگرام

شماره تلگرام  خود را بدون از دست رفتن اطلاعات تغییر دهید

۳) بر روی Tap to change phone number  بزنید:

در این قسمت بر روی “Tap to change phone number” بزنید.

تغییر شماره تلگرام بدون از دست رفتن اطلاعات 

۴)اخطار تلگرام:

پس از زدن بر روی “Tap to change phone number” در مرحله قبل تلگرام پیامی را بر روی صفحه نمایش می دهد و بار دیگر بر این موضوع تاکید می کند که کسانی که شماره قبلی شما ره داخل گوشی خود سیو داشته اند این شماره جدید جایگزین شماره قبلی خواهد شد. شما بر روی اکی بزنید.

Tap to change phone number

تغییر شماره تلگرام

۵) شماره جدید را وارد کنید:

در این مرحله تلگرام از شما شماره جدیدی که می خواهید تلگرام شما بر روی آن قرار گیرد طلب می کند که شما می بایست از یک شماره که تلگرام بر روی آن وجود ندارد استفاده کنید. تلگرام در این مرحله از وارد کردن شماره هایی که تلگرام بر روی آن فعال است خود داری می کند. حتی شما از شماره ای که قبلا تلگرام بر روی آن نصب بوده و شما تلگرام را کامل از روی آن شماره دیلیت کرده اید هم می توانید استفاده کنید. در نهایت بر روی تیک گوشه بالای سمت راست بزنید.

تغییر شماره تلگرم بدون از دست رفتن اطلاعات 

 

۶) کد به شماره جدید ارسال می شود:

پس از اینکه مراحل را انجام دادید برای شماره جدیدی که وارد کردید کدی ارسال می شود و شما این کد را در صفحه بعد وارد و بدین صورت بدونه کوچکترین تغییری به همان صورت قبل تمام اطلاعات، گروه ها، چت ها ، کانالها، و .. به شماره جدید منتقل می شوند. و درواقع تنها شماره شما تغییر می کند.

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 32, میانگین امتیاز: 3,75 از 5)
Loading...