پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
×

بیوگرافی شاهکار بینش پژوه + عکس

شاهکار بینش پژوه استاد دانشگاه ، ترانه سرا ، نویسنده ، خواننده و آهنگساز سبک پاپ-کلاسیک و بزرگترین نماینده ایران در میان ارکسترهای سنفونیک بزرگ جهان است.

بیوگرافی شاهکار بینش پژوه

تولد: ۲۲ آذر ۱۳۵۱

تهران

مدرک تحصیلی: دکترای تخصصی(ph.d) در رشته برنامه ریزی شهری

زندگی

شاهکار بینش پژوه ( ۲۲ آذر ۱۳۵۱ در تهران – ) استاد دانشگاه – ترانه سرا ، نویسنده و خواننده و آهنگساز سبک پاپ-کلاسیک و به عنوان بزرگترین نماینده ایران در میان ارکسترهای سنفونیک بزرگ جهان است.وی دارای تحصیلات دکترا در رشته برنامه ریزی شهری می‌باشد.

آثار

از آثار وی در زمینه شعر و ترانه می‌توان به کتاب های کافه نادری – دست‌هایت را دوست می‌دارم – آقای نخست وزیر – ابدیت یک بوسه و… و در زمینه خوانندگی و آهنگسازی به آلبومهای اسکناس – ادبیاتی دیگر – بانوی شرقی – کنارم بخواب و… اشاره کرد. آلبوم اسکناس در سبک رپ آلبوم منحصربه فرد و موفقی شمرده می‌شود.وی در آلبوم‌هایی چون عشق الهی، ای عاشقان، حال من بی تو و نهان مکن… علیرضا عصار را به عنوان ترانه سرا همراهی کرده،ولی بیشتر شهرت او به‌خاطر آلبوم اسکناس است. آلبوم اسکناس وی اولین آلبوم موسیقی رپ در ایران بود که در دوره ی دوم محمد خاتمی مجوز رسمی وزارت ارشاد دریافت نمود.

فعالیت سیاسی

شاهکار بینش پژوه در خرداد ماه سال ۱۳۸۸ با اجرای آهنگ “سر اومد زمستون” در حمایت از میر حسین موسوی مجدداً به سرفصل اخبار آمد.

نقدها

شاهکار در مصاحبه ای با برنامه آلبوم صدا آمریکا توضیح داد که هیچ موزیک ویدئویی در دنیا لایو و زنده نیست و کلیپها منتشر شده از او هم به همین صورت می باشد.شاهکار در کنسرت بزرگ نوکیا تیاتر ۲۰۱۳ توانایی خوانندگی خود را بر همگان ثابت کرد.

عکس و بیوگرافی شاهکار بینش پژوه

بیوگرافی ها

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 115, میانگین امتیاز: 3,95 از 5)
Loading...