پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
×

با این نکات آرایشی جذابتر شوید

نکات آرایشی - حرفه ای آرایش کنید - جذابتر شوید - ترفندهای آرایشی - رازهای زیبایی

حرفه‌ای آرایش کنید و با این نکات آرایشی جذابتر شوید !

در این مطلب ترفندها و نکات آرایشی که در جذاب تر شدن چهره تاثیر دارد تقدیم شما عزیزان می شود:

 

کم رنگ‌ها را تقویت کنید

اگر مداد چشم رنگی مانند سبز یا آبی خریده‌اید که کم‌رنگ است و هر چه پشت چشم می‌کشید جلوه لازم را ندارد بهتر است نوک مداد را یک ثانیه زیر حرارت فندک قرار دهید و برای ۱۵ ثانیه کنار بگذارید تا خنک شود. مداد را روی دست‌تان بکشید و امتحان کنید. به این ترتیب مداد پررنگ‌تری خواهید داشت.

چشم‌ها را بالا ببرید

اگر می‌خواهید حالت چشمان‌تان رو به بالا و کشیده باشد کافی است یک قوس از کرم پودر مورد علاقه‌تان را زیر ابرو بکشید و بعد آن را با انگشت جذب پوست‌تان کنید. این حالت باعث می‌شود این قوس به سمت بالا رفته و چشمان شما را رو به بالا و کشیده نشان دهد.

 

کانسیلر را با قلم‌مو استفاده کنید

به جای آنکه کانسیلر را به صورت تیوپی استفاده کنید بهتر است یک قلم‌مو تهیه کنید و نوک قلمو را به کانسیلر بزنید و آن را زیر چشم یا نقاط جای جوش بزنید و بعد با همان قلم‌‌‌مو پخشش کنید. به این ترتیب کنترل بهتری بر میزان استفاده و همسان‌سازی با دیگر مناطق پوست دارید.

 

چطور بهترین رنگ را انتخاب کنید؟

اغلب ما برای خرید کرم ‌پودر آن را روی دست یا گونه امتحان می‌کنیم درحالی‌که اگر بخواهیم رنگی نزدیک به رنگ پوست‌مان انتخاب کنیم، بهترین جایی که می‌توان امتحان کرد، گردن است. این ناحیه به دلیل آنکه کمتر در معرض نور قرار دارد با رنگ واقعی پوست‏تان تطابق دارد.

 

ریمل‌های خشک را زنده کنید

درست است که هر سه تا چهار ماه باید ریمل‌تان را عوض کنید، اما اگر زودتر از این زمان احساس کردید ریمل‌تان کمی خشک شده است، پیشنهاد ما این است که دو تا سه قطره چشم استریل را داخل لوله ریمل بریزید و بعد برس را داخل لوله بچرخانید. این قطره مایع ریمل را نرم کرده و استفاده از آن را راحت می‌کند.

 

با پوسته‌ها خداحافظی کنید

اگر لب‌های‌تان به خاطر خشکی هوا پوسته‌پوسته شده و می‌خواهید برای ‌مهمانی رژلب استفاده کنید بهتر است از یک مسواک نرم برای تمیز کردن پوسته‌ها استفاده کنید. مسواک را با روغن نارگیل و شکر آغشته کنید و آن را روی لب‌های‌تان بمالید. این کار پوسته‌ها را از بین می‌برد و راحت می‌توانید از رژ لب استفاده کنید.

 

چشم‌های‌تان را درشت‌تر کنید

اگر تا به حال فکر می‌کردید مداد سفید چشم هم مانند مداد رنگی‌های سفید بدون استفاده است، اشتباه می‌کردید. مداد سفید چشم ترفندی است که چشمان شما را بزرگ‌تر نشان می‌دهد. به جای آنکه داخل چشم‌تان را مداد مشکی بکشید آن را با مداد سفید جایگزین کنید. خواهید دید که چقدر چشمان‌تان درشت‌تر به نظر می‌رسد.

 

مجله سیب سبز

 

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 6, میانگین امتیاز: 3,67 از 5)
Loading...