جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
×

افزایش قوای جنسی و جسمی با انجیر

میوه‌ ای برای افزایش قوای جنسی و جسمی

 
یک متخصص طب سنتی گفت: انجیر موجب افزایش قوای جنسی و جسمی می شود . همچنین، بچه‌هایی که هنگام دویدن و بازی کردن دچار درد ناحیه زیر دنده چپ می‌شوند، می‌توانند برای تسکین درد از انجیر با سرکه بهره بگیرند.
 
با طبیعت گرم و تر، موافق حال سردمزاج‌ها و سوداوى مزاج‌ها است. خداوند به انجیر قسم یاد کرده است چرا که انجیر هم غذاست و هم دوا! شاید انسان‌ها با توجه به انجیر و خواص انجیر که یک آیه و نشانه الهی است، توجه کنند، اسباب توسعه و رشد معنوی خود را فراهم آورده اند.

 
میوه‌ ای برای افزایش قوای جنسی و جسمی

 

۱- خوردن انجیر حرارت کبد و قلب را تسکین می‌دهد.

۲- انجیر ارزش غذایی زیادی دارد و طبع را لینت داده، مسهل ملایم است.

۳- انجیر دارای طبع گرم و تر است.

۴- انجیر باعث افزایش قوای جنسی و جسمی می شود.

۵.افرادی که می‌خواهند چاق شوند حتما صبح ناشتا انجیر مصرف کنند.

۶- اگر انجیر در گلاب خیس خورده شود و بین وعده‌های غذایی مصرف شود برای رفع یبوست در افراد سرد مزاج موثر است.

۷- خیسانده انجیر در سرکه و مصرف آن درد ناحیه طحال را آرام می‌کند.

۸- بچه‌هایی که هنگام دویدن و بازی کردن دچار درد ناحیه زیر دنده چپ می‌شوند، می‌توانند برای تسکین درد از انجیر با سرکه بهره گیرند.

۹- محسن ناصری متخصص طب سنتی در کتاب حفظ سلامتی از دیدگاه طب سنتی آورده است: توصیه مهم به کودکان این است که از خوردن چیپس، کاکائو، سوسیس و کالباس به مقدار زیاد خودداری کنند تا لکه‌های تیره زیر چشم و پوست آنان برطرف شود.

 

بر اساس تحقیقات انجام شده، برگهای درخت انجیر بدلیل داشتن خصوصیات مدر بودن، تسکین دهندگی و دافع کرم روده مورد استفاده قرار گرفته و دم کرده برگ درخت انجیر مسکن بوده و برای معالجه سرفه تجویز شده‌است. میوه انجیر برای نرم کردن سینه و روده و دارای خاصیت ویژه‌ای می‌باشد. انجیر تازه منبع غنی بتاکاروتن و ویتامین ث است که در جلوگیری از ابتلا به سرطان کاربرد دارند. جوشانده انجیر در التهاب دستگاه تنفسی و غرغره کردن آن برای گلو درد و سرماخوردگی مفید بوده و عفونت‌های لثه را نیز درمان می‌کند. خوردن انجیر تازه و خشک سبب لینت مزاج شده و یبوست مزمن را درمان می‌کند و در طب جدید شربتی از آن برای رفع بیماریهای یبوست کودکان تهیه شده‌است.

 

فواید شیره انجیر

۱- شیره انجیر داروی خوبی برای افسردگی می باشد.

۲- شیره انجیر، از بین برنده زگیل می باشد

 

خبرگزاری تسنیم/ویکی پدیا

 

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 19, میانگین امتیاز: 4,00 از 5)
Loading...