جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
×

آموزش ماساژ سر مهارتی ساده و کاربردی

آموزش ماساژ سر

با یادگیری یک مهارت ساده همسر خود را سورپرایز کنید

هر از گاهی یک ماساژ خوب می تواند بیشتر از هر چیز نشانه‌ی عشق شما به همسرتان باشد و خستگی روزهای سخت کاری در بیرون از خانه یا داخل خانه و مشکلات بچه داری را از جان او برهاند. ماساژ سر یکی از بهترین انواع ماساژ است که برای هر کسی لذت بخش است، چه برسد که احساس عاشقانه هم چاشنی آن شود. مطمئن باشید که با این کار همسرتان لذت وصف نشدنی را تجربه خواهد کرد.

 

نحوه ماساژ سر برای بانوان

قبل از همه چیز، همه موارد زاید را حذف کنید. از بچه ها بخواهید که ساکت باشند و سعی کنید که در هنگام انجام ماساژ به غیر از شما دو نفر کسی در اتاق نباشد. تلویزیون را خاموش کنید و یک موسیقی ملایم پخش کنید. لباس راحتی و ترجیحا نخی پوشیده باشید و دمای اتاق را در حد معمول نگه دارید.

 

گام اول

از همسر خود بخواهید که بر روی کمر روی تخت دراز بکشد و سر  تا پای خود را در یک راستا قرار دهد. سپس یک صندلی در پشت سر او قرار دهید و بنشینید. با قدرت ( البته طوری که دردش نیاید! ) انگشتان خود را از سمت پیشانی به قسمت پشت سرش بکشید. این کار را چندین بار تکرار کنید.

 

آموزش ماساژ سر

آموزش تصویری نحوه ماساژ سر

 
گام دوم

دستان خود را در قسمت جلوی سر قرار دهید و با حرکات عقربه ساعت، پیشانی را به آرامی ماساژ دهید. جمجه‌ی معشوقتان را حس کنید. فشار را به اندازه کافی وارد کنید ولی سرعت کمی داشته باشید. این کار را برای چند بار برخلاف جهات عقربه‌های ساعت نیز تکرار کنید.

آموزش ماساژ سر

آموزش تصویری نحوه ماساژ سر

 

گام سوم

همسر خود را به پهلو برگردانید و با یک دست از کنار گوش آغاز کنید و تا قسمت های بالایی جمجمه را به شکل ساعت گرد و برعکس ( مانند حالت قبلی ) ماساژ بدهید. این کار را برای طرف دیگر او نیز امتحان کنید.

آموزش تصویری نحوه ماساژ سر

آموزش تصویری نحوه ماساژ سر

 
گام چهارم

او را به حالت اولیه خود برگردانید، یک حوله گرم را زیر گردن او قرار دهید تا کمی از زمین فاصله بگیرد. انگشت خود را پشت لاله‌ی گوش قرار دهید و با حرکت آرام و منظم و با فشارهای هماهنگ‌ پشت گوش او را بمالید. سعی کنید با یک حرکت تمامی بخش پشت گوش، مورد ماساژ قرار بگیرد.

آموزش ماساژ سر

آموزش تصویری نحوه ماساژ سر

 
گام پنجم

دستتان را داخل موهای همسر عزیزتان بکنید و این بار برعکس حالت اول از پشت سر تا پشیانی با قدرت بکشید.

آموزش ماساژ سر

آموزش تصویری نحوه ماساژ سر

به یاد داشته باشید که یک ماساژ حرفه‌ای باید حدود ۱۵ دقیقه به طول بیانجامد.

 

در نهایت

حال بهتر است دمنوش گل گاوزبانی که از قبل آماده کرده اید را بیاورید و با معشوقتان نوش جان کنید. حال که او فشار خون مغزش با ماساژ فوق العاده‌ای که داده‌اید کم شده است و از طرفی گل گاوزبان بدنش را نیز آرام کرده است، کافی است با یک بوسه‌ی کوچک او را رهسپار خوابی عمیق و زیبا بکنید.

 

 

بانوکا

 

این مطلب مفید بود ؟
بدمتوسطخوبخیلی خوبعالی
( تعداد رای دهنده 21, میانگین امتیاز: 4,48 از 5)
Loading...